Automotive Trade Show begonnen met grossiersdag

Steven Don Steven Don

Grossiers, automaterialenzaken, autoshops en overige wederverkopers kunnen zich deze eerste dag oriënteren op merken, producten en lijnen om hun leveringsprogramma uit te breiden. Grossiers als deelnemers passen niet in het concept, dat bewust mikt op louter fabrikanten, producenten, importeurs en ondernemers met landelijke dekking. Volgens de organisatie hebben zich meer dan 230 bedrijven ingeschreven.

Met de Automotive Trade Show willen de initiatiefnemers het gat op de kalender vullen dat ontstond na het wegvallen van de AutovakRAI. Nog steeds is onduidelijk of deze tweejaarlijkse beurs een wederopstanding gaat beleven, in navolging van het publieksevenement AutoRAI. Intussen mikt de Automotive Trade Show op 17 duizend à 20 duizend bezoekers. En voor de tweede jaargang  liggen de data van de nieuwkomer al vast: 13 t/m 16 april 2015.

Bekijk de foto-impressie van Automotive Trade Show 2014.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

 
 
Automotive Trade Show begonnen met grossiersdag | Automotive Online

Automotive Trade Show begonnen met grossiersdag

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.