Wandelgangenakkoord raakt autorijder flink

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Th.J. Prijs

    en om nog maar te zwijgen over het enorme bedrag dat de overheid meer ontvangt aan accijnzen op autobrandstof door de uittermate sterk gestegen prijzen aan de pomp! Maar daarover wordt door (iedereen) gezwegen!

  • Ron

    We gaan er weer goed op vooruit, werken loont, ik ga er in ieder geval 450,– op achter uit. thanks!

  • johan

    Het is nu oficieel Nederland is een bananerepubliek geworden. en nu naar een derde wereld land maar dit zal voor de volgende verkiezingen zijn.
    Maar het beste is als we het scenario van belgie volgen maar dan voor een paar jaar.

  • Bart

    Noodzakelijke maatregelen!Er moet geld op de plank komen en de autorijders willen nooit betalen,maar wel rijden..LAPPEN!P.s als je er 450 euro op achteruit gaat heb je een lekker salaris.. dus LAPPEN!

  • Hans

    Het is toch schande dat je mensen heb die nog steeds in de aow zitten terwijl een nieuw geval in de WIA moet kunnen alle bestaande gevallen WAO niet gewoon in de WIA ? meschien is daar wel wat te halen

  • malle pietje

    Deze maatregel raakt kant noch wal. Net als de opmerking van Bart. Autorijders willen best lappen en lappen al genoeg. Het lappen bestaat uit aanschaf auto, wegen belasting en verzekering en brandstof en onderhoud. Afhankelijk van je beurs kan het om een klein of grote auto gaan. Met bijbehorende kosten. Dat meneer JK de jager niet in staat is regels te handhaven rondom leaserijders dat is op zich al kwalijk. Nu hij dit op zijn onkunde heen probeert te werken door deze regel is schandaglig.