Klantenbinding en klantcontact met het AutoZeker pakket van Centraal Beheer

William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:

Karina Buiting – van Bokhorst, accountmanager Mobiliteit en Yorick Tomassen, business owner Mobilteit bij Centraal Beheer: “Met ons AutoZeker pakket bieden we een win-winsituatie voor zowel het autobedrijf als de klant. Het wordt steeds lastiger om de klant aan je te binden. Je moet daarom iets extra’s bieden.”

Bij de aankoop van een auto hoort ook een verzekering

34 cb karina artMet het AutoZeker pakket verkoopt het autobedrijf zelf een verzekeringspolis. Karina legt uit: “Daarmee creëer je schadesturing en klantenbinding. Bovendien krijgt het autobedrijf een vergoeding voor iedere gesloten polis.”

Centraal Beheer is een sterk en vertrouwd merk

Het autobedrijf kan zijn klanten een collectiviteitskorting aanbieden. De afsluitingskans van een AutoZeker polis is hoog: Gemiddeld ligt het sluitingspercentage op 25% of hoger. “Wij zien dat mensen voor schadeherstel graag terug willen naar het autobedrijf waar ze hun auto hebben gekocht, dat voelt vertrouwd.” Uiteindelijk zijn er 3 tevreden partijen: de klant, het autobedrijf en de verzekeraar.

Met ons AutoZeker pakket bieden we een win-winsituatie voor zowel het autobedrijf als de klant.

Erkend Centraal Beheer autobedrijf

yorick 1“Als een autobedrijf de AutoZeker polis wil gaan verkopen, dan helpen wij met trainingen over verzekeringen en verkoopondersteuning. Het autobedrijf krijgt een gebruiksvriendelijke offertetool die direct de premie berekent. De klant heeft zo heel snel een offerte en kan zelfs direct met een verzekerde auto wegrijden”, aldus Yorick.

Uw voordelen van het AutoZeker pakket op een rij:

  • De werkplaats wordt gevuld met gestuurde schadestroom;
  • AutoZeker creëert klantenbinding en klantcontact;
  • Met de AutoZeker tool kan het garagebedrijf zowel particuliere als de zakelijke klanten ter plaatse een aantrekkelijke autoverzekering aanbieden;
  • De AutoZeker offertetool is snel, gemakkelijk en 24/7 beschikbaar;
  • Voor iedere gesloten polis een vergoeding.

De voordelen voor uw klanten op een rij:

  • De klant heeft bij schade 1 vertrouwd aanspreekpunt;
  • Een uitstekende verzekering: wij behoren tot de top 3 van verzekeraars;
  • Eenvoudig af te sluiten via zijn of haar eigen, vertrouwde autobedrijf;
  • Geen eigen risico als het schadeherstel bij uw garage plaatsvindt;
  • De eerste 3 jaar na aankoop van de auto is de aanschafwaarde voor 100% verzekerd;
  • Krijgt uw klant korting via zijn/haar werkgever? Dan wordt dit voordeel direct verzekerd;
  • Alle accessoires zijn onbeperkt meeverzekerd;
  • 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de polis;
  • Zelf online alle actuele verzekeringen inzien.

Vragen? Bel gewoon ‘Even Apeldoorn’: (055) 579 5469

Kijk voor meer informatie op: centraalbeheer.nl/autozeker

Klantenbinding en klantcontact met het AutoZeker pakket van Centraal Beheer | Automotive Online

Klantenbinding en klantcontact met het AutoZeker pakket van Centraal Beheer

William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:

Karina Buiting – van Bokhorst, accountmanager Mobiliteit en Yorick Tomassen, business owner Mobilteit bij Centraal Beheer: “Met ons AutoZeker pakket bieden we een win-winsituatie voor zowel het autobedrijf als de klant. Het wordt steeds lastiger om de klant aan je te binden. Je moet daarom iets extra’s bieden.”

Bij de aankoop van een auto hoort ook een verzekering

34 cb karina artMet het AutoZeker pakket verkoopt het autobedrijf zelf een verzekeringspolis. Karina legt uit: “Daarmee creëer je schadesturing en klantenbinding. Bovendien krijgt het autobedrijf een vergoeding voor iedere gesloten polis.”

Centraal Beheer is een sterk en vertrouwd merk

Het autobedrijf kan zijn klanten een collectiviteitskorting aanbieden. De afsluitingskans van een AutoZeker polis is hoog: Gemiddeld ligt het sluitingspercentage op 25% of hoger. “Wij zien dat mensen voor schadeherstel graag terug willen naar het autobedrijf waar ze hun auto hebben gekocht, dat voelt vertrouwd.” Uiteindelijk zijn er 3 tevreden partijen: de klant, het autobedrijf en de verzekeraar.

Met ons AutoZeker pakket bieden we een win-winsituatie voor zowel het autobedrijf als de klant.

Erkend Centraal Beheer autobedrijf

yorick 1“Als een autobedrijf de AutoZeker polis wil gaan verkopen, dan helpen wij met trainingen over verzekeringen en verkoopondersteuning. Het autobedrijf krijgt een gebruiksvriendelijke offertetool die direct de premie berekent. De klant heeft zo heel snel een offerte en kan zelfs direct met een verzekerde auto wegrijden”, aldus Yorick.

Uw voordelen van het AutoZeker pakket op een rij:

  • De werkplaats wordt gevuld met gestuurde schadestroom;
  • AutoZeker creëert klantenbinding en klantcontact;
  • Met de AutoZeker tool kan het garagebedrijf zowel particuliere als de zakelijke klanten ter plaatse een aantrekkelijke autoverzekering aanbieden;
  • De AutoZeker offertetool is snel, gemakkelijk en 24/7 beschikbaar;
  • Voor iedere gesloten polis een vergoeding.

De voordelen voor uw klanten op een rij:

  • De klant heeft bij schade 1 vertrouwd aanspreekpunt;
  • Een uitstekende verzekering: wij behoren tot de top 3 van verzekeraars;
  • Eenvoudig af te sluiten via zijn of haar eigen, vertrouwde autobedrijf;
  • Geen eigen risico als het schadeherstel bij uw garage plaatsvindt;
  • De eerste 3 jaar na aankoop van de auto is de aanschafwaarde voor 100% verzekerd;
  • Krijgt uw klant korting via zijn/haar werkgever? Dan wordt dit voordeel direct verzekerd;
  • Alle accessoires zijn onbeperkt meeverzekerd;
  • 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de polis;
  • Zelf online alle actuele verzekeringen inzien.

Vragen? Bel gewoon ‘Even Apeldoorn’: (055) 579 5469

Kijk voor meer informatie op: centraalbeheer.nl/autozeker