Autochat integreert ChatGPT

Autochat • Het bedrijf start eerst een pilot, onder andere bij Autogroep Ursem Barten.
Nienke Eusterbrock Nienke Eusterbrock
Autochat integreert ChatGPT
Het doel is om processen efficiënter te laten verlopen en klanten 24/7 te voorzien van snelle, hoogwaardige antwoorden. (Foto: Shutterstock)

Autochat introduceert ChatGPT als extra functionaliteit voor de autobranche, eerst in de vorm van een pilot. De ervaring die Autochat opdoet met de AI-assistent gedurende de pilot worden gedeeld met de markt. Dat maakt Autochat bekend middels een persbericht.

Autochat voert in de komende periode een pilot uit met verschillende klanten, waaronder Autogroep Ursem Barten, om te kijken hoe ze de meeste waarde kunnen halen uit deze technologie voor het autobedrijf. Het doel is om processen efficiënter te laten verlopen en klanten 24/7 te voorzien van snelle, hoogwaardige antwoorden, aldus Autochat.

“We zijn verheugd om ChatGPT te introduceren als extra functionaliteit voor het Autochat-platform”, aldus Maarten Bekkers, ceo van Autochat. “We geloven dat deze nieuwe technologie onze klanten zal helpen om de klantenservice naar een hoger niveau te tillen en de algehele klantervaring te verbeteren. We kijken er naar uit om de resultaten van onze pilot met de markt te delen.”

Autochat integreert ChatGPT | Automotive Online

Autochat integreert ChatGPT

Autochat • Het bedrijf start eerst een pilot, onder andere bij Autogroep Ursem Barten.
Nienke Eusterbrock Nienke Eusterbrock
Autochat integreert ChatGPT
Het doel is om processen efficiënter te laten verlopen en klanten 24/7 te voorzien van snelle, hoogwaardige antwoorden. (Foto: Shutterstock)

Autochat introduceert ChatGPT als extra functionaliteit voor de autobranche, eerst in de vorm van een pilot. De ervaring die Autochat opdoet met de AI-assistent gedurende de pilot worden gedeeld met de markt. Dat maakt Autochat bekend middels een persbericht.

Autochat voert in de komende periode een pilot uit met verschillende klanten, waaronder Autogroep Ursem Barten, om te kijken hoe ze de meeste waarde kunnen halen uit deze technologie voor het autobedrijf. Het doel is om processen efficiënter te laten verlopen en klanten 24/7 te voorzien van snelle, hoogwaardige antwoorden, aldus Autochat.

“We zijn verheugd om ChatGPT te introduceren als extra functionaliteit voor het Autochat-platform”, aldus Maarten Bekkers, ceo van Autochat. “We geloven dat deze nieuwe technologie onze klanten zal helpen om de klantenservice naar een hoger niveau te tillen en de algehele klantervaring te verbeteren. We kijken er naar uit om de resultaten van onze pilot met de markt te delen.”