Automotive Congres: Het geheim van een geweldige klantbeleving

Ivonne Vermeulen Ivonne Vermeulen
• Laatste update:
Syndey Brouwer helpt bij het bouwen van een klantgericht cultuur. (Foto: Sydney Brouwer)

Sydney Brouwer, gespecialiseerd in klantgerichtheid en klantbeleving, helpt bedrijven bij het bouwen én behouden van een klantgerichte cultuur. Hij deed de afgelopen jaren veelvuldig onderzoek naar bedrijven die vooroplopen op het gebied van klantbeleving. Wat doen deze bedrijven anders dan hun concurrenten? 

Alle bedrijven zijn bezig met klantgerichtheid, ook de concurrenten. Hoe zorg je dat je voorsprong pakt en houdt? Brouwer kan putten uit een reeks sprekende voorbeelden en anekdotes en weet zijn inspiratiesessie concreet toepasbaar te maken zodat iedereen er in zijn eigen bedrijf mee aan de slag kan.

Sydney Brouwer is een van de sprekers tijdens de parallelsessies op het Nationaal Automotive Congres dat plaatsvindt op donderdag 17 mei in theater De Flint in Amersfoort. Andere sprekers tijdens deze sessies zijn: Cliff Deller, ook wel de Used Car Guru genoemd, Luc Baetens, directeur Benelux CG Car-Garantie, Alexander Haid, ceo van Caruso en Martin Matser, managing director Van der Valk. Daarnaast staan er nog tal van topsprekers van bekende bedrijven van binnen en buiten de branche op het programma.

Schrijf nu in

Het Nationaal Automotive Congres heeft als thema 0.0. Naast een uitgebreid plenair programma met tal van top-sprekers zijn er diverse parallelsessies Meer informatie en inschrijven kan op www.automotivecongres.nl.

Partners van het Nationaal Automotive Congres 0.0 zijn:
sponsorbalk nac 300dpi

Geplaatst in rubriek:
Ivonne Vermeulen
Ivonne Vermeulen

Ivonne Vermeulen is redacteur bij Automotive, waar ze onder andere de portefeuilles Schade en Universele markt beheert.