AM-weekendcolumn: De Europese toekomst van Daihatsu

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Tim Huinink

    Ik vraag mij af of het echt alleen aan de Yen ligt dat daihatsu zo dramatisch verkoopt want het prijsverschil met Duitsland is echt groot te noemen Daar kan je een Daihatsu Cuore voor 11.450 euro kopen (de Top ) De gelijk uitgevoerde Class kost hier 12.699 Een verschil van 1.219 euro ! En koop je de Top S met VSC in Duitsland (12780 euro) dan is het verschil zelfs 4543 euro met de Nederlandse \” Complete \” (17.195) terwijl de \”uitrusting \” gelijk is Ik vind dat het niet alleen een probleem is van de Yen maar zeker ook van de Nederlandse Importeur!. Dit beleid gaat ten koste van de klant !

AM-weekendcolumn: De Europese toekomst van Daihatsu | Automotive Online

AM-weekendcolumn: De Europese toekomst van Daihatsu

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Tim Huinink

    Ik vraag mij af of het echt alleen aan de Yen ligt dat daihatsu zo dramatisch verkoopt want het prijsverschil met Duitsland is echt groot te noemen Daar kan je een Daihatsu Cuore voor 11.450 euro kopen (de Top ) De gelijk uitgevoerde Class kost hier 12.699 Een verschil van 1.219 euro ! En koop je de Top S met VSC in Duitsland (12780 euro) dan is het verschil zelfs 4543 euro met de Nederlandse \” Complete \” (17.195) terwijl de \”uitrusting \” gelijk is Ik vind dat het niet alleen een probleem is van de Yen maar zeker ook van de Nederlandse Importeur!. Dit beleid gaat ten koste van de klant !