DCDW Podcast 303: Kimberley van Everdingen, Manager Online Marketing van Financiallease.nl

DCDW • In deze nieuwe aflevering van DCDW spreken we met Kimberley van Everdingen om te praten over lease, over marketing en hoe ze de auto/dealer bedrijven helpen om hun voorraad door middel van financial lease te vermarkten.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:
Beeld: DCDW

Over Kimberley van Everdingen

Van Everdingen werkt al 6 jaar bij Financiallease.nl en is verantwoordelijk voor de marketing van het bedrijf met een team van 7 personen. Het bedrijf is in de afgelopen jaren sterk gegroeid van 25 naar 120 medewerkers en heeft een markt gecreëerd die voorheen niet bestond. Kimberly benadrukt dat het belangrijk is om voortdurend te blijven ontwikkelen en voorop te lopen om de concurrentie voor te blijven. Contentmarketing is essentieel voor Financiallease.nl om interactie te hebben met ondernemers en belangrijke stakeholders, en om de meerwaarde van Financiallease.nl te laten zien ten opzichte van andere leasevormen. Het bedrijf onderscheidt zich door fiscale voordelen en kansen voor ondernemers te benadrukken en oriëntatie op de website te vergemakkelijken. Financiallease.nl is altijd op zoek naar getalenteerde mensen om hun team te versterken, vooral in het creëren van content.

Financiallease.nl

Van Everdingen geeft aan dat ze naast geschreven content ook video’s publiceren om de informatie toegankelijker te maken. Ze zijn bezig met het implementeren van Google Analytics 4 en hebben specialisten in dienst om de gegevens op de juiste manier te analyseren en converteren. Ze adverteren op verschillende platforms en sociale mediakanalen. Hun belangrijkste KPI is data en van daaruit nemen ze beslissingen en optimaliseren ze hun processen. Ze zijn bezig met de overstap naar een data-gedreven model om de gehele customer journey mee te nemen in hun analyse.

Financial lease partner

Het gesprek gaat over hoe autobedrijven worden benaderd om partner te worden bij Financiallease.nl en welke bedrijfsmiddelen en segmenten nog niet worden aangeboden op het platform. Financiallease.nl werkt met een partnerprogramma en heeft ook een buitendienst die potentiële autobedrijven bezoekt en benadert. Er wordt gesproken over het aanbieden van financiering voor bedrijfsmiddelen en motoren, waar campagnes voor lopen, maar die nog niet op het platform staan. Wanneer een klant een aanvraag doet voor financiering, wordt deze geaccepteerd en neemt het bedrijf contact op met de klant om te bespreken wat hij met de auto wil doen. Er bestaat wel een kans dat sommige klanten de financiering elders onderbrengen, maar het bedrijf heeft afspraken met zijn partners en gaat ervan uit dat zij hier zorgvuldig mee omgaan.

Luister de volledige podcast hier:

DCDW Podcast 303: Kimberley van Everdingen, Manager Online Marketing van Financiallease.nl | Automotive Online

DCDW Podcast 303: Kimberley van Everdingen, Manager Online Marketing van Financiallease.nl

DCDW • In deze nieuwe aflevering van DCDW spreken we met Kimberley van Everdingen om te praten over lease, over marketing en hoe ze de auto/dealer bedrijven helpen om hun voorraad door middel van financial lease te vermarkten.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:
Beeld: DCDW

Over Kimberley van Everdingen

Van Everdingen werkt al 6 jaar bij Financiallease.nl en is verantwoordelijk voor de marketing van het bedrijf met een team van 7 personen. Het bedrijf is in de afgelopen jaren sterk gegroeid van 25 naar 120 medewerkers en heeft een markt gecreëerd die voorheen niet bestond. Kimberly benadrukt dat het belangrijk is om voortdurend te blijven ontwikkelen en voorop te lopen om de concurrentie voor te blijven. Contentmarketing is essentieel voor Financiallease.nl om interactie te hebben met ondernemers en belangrijke stakeholders, en om de meerwaarde van Financiallease.nl te laten zien ten opzichte van andere leasevormen. Het bedrijf onderscheidt zich door fiscale voordelen en kansen voor ondernemers te benadrukken en oriëntatie op de website te vergemakkelijken. Financiallease.nl is altijd op zoek naar getalenteerde mensen om hun team te versterken, vooral in het creëren van content.

Financiallease.nl

Van Everdingen geeft aan dat ze naast geschreven content ook video’s publiceren om de informatie toegankelijker te maken. Ze zijn bezig met het implementeren van Google Analytics 4 en hebben specialisten in dienst om de gegevens op de juiste manier te analyseren en converteren. Ze adverteren op verschillende platforms en sociale mediakanalen. Hun belangrijkste KPI is data en van daaruit nemen ze beslissingen en optimaliseren ze hun processen. Ze zijn bezig met de overstap naar een data-gedreven model om de gehele customer journey mee te nemen in hun analyse.

Financial lease partner

Het gesprek gaat over hoe autobedrijven worden benaderd om partner te worden bij Financiallease.nl en welke bedrijfsmiddelen en segmenten nog niet worden aangeboden op het platform. Financiallease.nl werkt met een partnerprogramma en heeft ook een buitendienst die potentiële autobedrijven bezoekt en benadert. Er wordt gesproken over het aanbieden van financiering voor bedrijfsmiddelen en motoren, waar campagnes voor lopen, maar die nog niet op het platform staan. Wanneer een klant een aanvraag doet voor financiering, wordt deze geaccepteerd en neemt het bedrijf contact op met de klant om te bespreken wat hij met de auto wil doen. Er bestaat wel een kans dat sommige klanten de financiering elders onderbrengen, maar het bedrijf heeft afspraken met zijn partners en gaat ervan uit dat zij hier zorgvuldig mee omgaan.

Luister de volledige podcast hier: