Rhino Events: ‘Klanten zijn gevoeliger dan ooit voor aandacht en snelheid’

Oliebollenspecial • “Rhino helpt om een slimmere aanpak te ontwikkelen voor het werven en behouden van klanten.”
Redactie Redactie
• Laatste update:
Jeroen Boeve: "Onze events zorgen voor verkoopafspraken.” (foto: Promedia)

Persoonlijke aandacht geven is essentieel om sales te genereren. “Hiermee maak je klanten loyaal en creëer je op een persoonlijke, directe manier extra verkopen”, aldus Jeroen Boeve, Managing Director Europe bij Rhino Events.

“Als toonaangevend marketingbureau heeft Rhino de taak om concepten te ontwerpen en te lanceren die verkoop voor onze klanten creëren, waardoor het aantal leads en conversies via een breed scala aan kanalen toeneemt. Dit biedt ons de mogelijkheid om consumenten te interesseren voor de auto’s van uw merk. We doen dat door onze beproefde events te blijven innoveren en daarin hebben we meer dan 20 jaar ervaring. De autodetailhandel is overgegaan van een op transacties gebaseerd verkoopmodel naar een klantgerichte benadering, om de klantloyaliteit te verbeteren en zich aan te passen aan de veranderende behoeften van de consument. Rhino helpt om een slimmere aanpak te ontwikkelen voor het werven en behouden van klanten, belangrijk voor de cross sell en aftersalesomzet. We kunnen verbeterde merkervaringen aanbieden en oplossingen bieden voor alledaagse problemen die helpen om de bedrijfsprestaties te verbeteren. Dit is nodig omdat de automobielsector een enorme transformatie ondergaat, nog verstrekt door de ontwikkeling van het nieuwe agentuurmodel. Klantenbinding is dan nog belangrijker dan voorheen. Rhino kan hierbij helpen”, aldus Jeroen Boeve.

Tools en coaching

“We zijn vooral bekend door onze VIP-evenementen (inclusief de gepersonaliseerde toegangspasjes), maar hebben diverse nieuwe modules ontwikkeld. Onze events- en lead bookingportal is daar een voorbeeld van. Een optimale customer journey, relevante analytics en gekoppeld met bijvoorbeeld LEF en Calldrip. Ontwikkeld om de salesperformance te verbeteren. We werken daarnaast met coaches op specifieke events, om bijvoorbeeld de transitie naar elektrisch rijden te stimuleren of telefonische acquisitie op aflopende financieringen te begeleiden. De beleving voor de klant is hierin essentieel, er volgt bovendien altijd een uitgebreide rapportage over de gerealiseerde resultaten”, licht Boeve toe.

Gevoelig voor aandacht en snelheid

“De naam Rhino is synoniem met automarketing sinds vóór 2007, toen we het VIP-evenement creëerden. Onze campagnes zijn echt geïntegreerd, waarbij ze alle contactpunten van de consument betreffen. We richten ons op de belangrijkste doelen in alle marketingkanalen: online, offline, showroombeleving maar vooral op het proces van voorbereiding en uitvoering. Na de coronaperiode trekt de markt nu aan en is het nu tijd voor actie. Ondanks dat een groot deel van het aankoopproces online verloopt, bezoeken klanten altijd nog de showroom voor hun aankoop. Onze events zorgen voor kwalitatieve en concrete verkoopafspraken. Klanten zijn gevoeliger dan ooit voor aandacht en snelheid. In de veranderende markt is het van het grootste belang je klanten te blijven binden. Rhino help daarbij!”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Rhino Events: ‘Klanten zijn gevoeliger dan ooit voor aandacht en snelheid’ | Automotive Online

Rhino Events: ‘Klanten zijn gevoeliger dan ooit voor aandacht en snelheid’

Oliebollenspecial • “Rhino helpt om een slimmere aanpak te ontwikkelen voor het werven en behouden van klanten.”
Redactie Redactie
• Laatste update:
Jeroen Boeve: "Onze events zorgen voor verkoopafspraken.” (foto: Promedia)

Persoonlijke aandacht geven is essentieel om sales te genereren. “Hiermee maak je klanten loyaal en creëer je op een persoonlijke, directe manier extra verkopen”, aldus Jeroen Boeve, Managing Director Europe bij Rhino Events.

“Als toonaangevend marketingbureau heeft Rhino de taak om concepten te ontwerpen en te lanceren die verkoop voor onze klanten creëren, waardoor het aantal leads en conversies via een breed scala aan kanalen toeneemt. Dit biedt ons de mogelijkheid om consumenten te interesseren voor de auto’s van uw merk. We doen dat door onze beproefde events te blijven innoveren en daarin hebben we meer dan 20 jaar ervaring. De autodetailhandel is overgegaan van een op transacties gebaseerd verkoopmodel naar een klantgerichte benadering, om de klantloyaliteit te verbeteren en zich aan te passen aan de veranderende behoeften van de consument. Rhino helpt om een slimmere aanpak te ontwikkelen voor het werven en behouden van klanten, belangrijk voor de cross sell en aftersalesomzet. We kunnen verbeterde merkervaringen aanbieden en oplossingen bieden voor alledaagse problemen die helpen om de bedrijfsprestaties te verbeteren. Dit is nodig omdat de automobielsector een enorme transformatie ondergaat, nog verstrekt door de ontwikkeling van het nieuwe agentuurmodel. Klantenbinding is dan nog belangrijker dan voorheen. Rhino kan hierbij helpen”, aldus Jeroen Boeve.

Tools en coaching

“We zijn vooral bekend door onze VIP-evenementen (inclusief de gepersonaliseerde toegangspasjes), maar hebben diverse nieuwe modules ontwikkeld. Onze events- en lead bookingportal is daar een voorbeeld van. Een optimale customer journey, relevante analytics en gekoppeld met bijvoorbeeld LEF en Calldrip. Ontwikkeld om de salesperformance te verbeteren. We werken daarnaast met coaches op specifieke events, om bijvoorbeeld de transitie naar elektrisch rijden te stimuleren of telefonische acquisitie op aflopende financieringen te begeleiden. De beleving voor de klant is hierin essentieel, er volgt bovendien altijd een uitgebreide rapportage over de gerealiseerde resultaten”, licht Boeve toe.

Gevoelig voor aandacht en snelheid

“De naam Rhino is synoniem met automarketing sinds vóór 2007, toen we het VIP-evenement creëerden. Onze campagnes zijn echt geïntegreerd, waarbij ze alle contactpunten van de consument betreffen. We richten ons op de belangrijkste doelen in alle marketingkanalen: online, offline, showroombeleving maar vooral op het proces van voorbereiding en uitvoering. Na de coronaperiode trekt de markt nu aan en is het nu tijd voor actie. Ondanks dat een groot deel van het aankoopproces online verloopt, bezoeken klanten altijd nog de showroom voor hun aankoop. Onze events zorgen voor kwalitatieve en concrete verkoopafspraken. Klanten zijn gevoeliger dan ooit voor aandacht en snelheid. In de veranderende markt is het van het grootste belang je klanten te blijven binden. Rhino help daarbij!”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.