Amsterdam opnieuw carwash­hoofdstad

Redactie Redactie
• Laatste update:

De eerste editie van deze vakbeurs voor de autowasindustrie werd in 2015 gehouden en trok destijds circa negentig exposanten en ruim duizend bezoekers. Dit keer verwacht de organisatie dat er drieduizend mensen naar de RAI Amsterdam komen om de stands van de 120 exposerende bedrijven te bezoeken. Net als in 2015 trapt de show op 24 september af met een tournee langs carwashbedrijven in Noord-Holland. Buitenlandse bezoekers kunnen zo inspiratie opdoen bij Hollandse ondernemers.

Een dag later gaat de beursvloer open. Hier wordt dit keer een gedeelde ruimte ingericht als Innovatiecentrum, waar exposanten hun meest baanbrekende producten kunnen presenteren. Bezoekers kunnen stemmen op het in hun ogen meest innovatieve product. Dit krijgt op de laatste beursdag een Innovation Award uitgereikt. Op dag twee, dinsdag 26 september presenteert de International Car Wash Association zijn eerste Europese carwash-klantenstudie. Een rapport dat het wasgedrag van automobilisten in Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Polen en Zweden in kaart brengt. Het onderzoek is uitgevoerd door Blue Chip Marketing Worldwide en is gebaseerd op een soortgelijk onderzoek dat in de Verenigde Staten al sinds het begin van de jaren negentig wordt uitgevoerd. Op dezelfde dag heeft onder meer Bovag Autowasbedrijven zijn ledenbijeenkomst. Op woensdag 27 september sluit het evenement zijn deuren om 14.00 uur.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Amsterdam opnieuw carwash­hoofdstad | Automotive Online

Amsterdam opnieuw carwash­hoofdstad

Redactie Redactie
• Laatste update:

De eerste editie van deze vakbeurs voor de autowasindustrie werd in 2015 gehouden en trok destijds circa negentig exposanten en ruim duizend bezoekers. Dit keer verwacht de organisatie dat er drieduizend mensen naar de RAI Amsterdam komen om de stands van de 120 exposerende bedrijven te bezoeken. Net als in 2015 trapt de show op 24 september af met een tournee langs carwashbedrijven in Noord-Holland. Buitenlandse bezoekers kunnen zo inspiratie opdoen bij Hollandse ondernemers.

Een dag later gaat de beursvloer open. Hier wordt dit keer een gedeelde ruimte ingericht als Innovatiecentrum, waar exposanten hun meest baanbrekende producten kunnen presenteren. Bezoekers kunnen stemmen op het in hun ogen meest innovatieve product. Dit krijgt op de laatste beursdag een Innovation Award uitgereikt. Op dag twee, dinsdag 26 september presenteert de International Car Wash Association zijn eerste Europese carwash-klantenstudie. Een rapport dat het wasgedrag van automobilisten in Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Polen en Zweden in kaart brengt. Het onderzoek is uitgevoerd door Blue Chip Marketing Worldwide en is gebaseerd op een soortgelijk onderzoek dat in de Verenigde Staten al sinds het begin van de jaren negentig wordt uitgevoerd. Op dezelfde dag heeft onder meer Bovag Autowasbedrijven zijn ledenbijeenkomst. Op woensdag 27 september sluit het evenement zijn deuren om 14.00 uur.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.