Hr zaken: innovam helpt bouwen aan online retail

Redactie Redactie
• Laatste update:

“We hebben zijn boek ‘Selling Cars in the Digital Age’ vertaald en brengen nu, via dit nieuwe platform, ook de trainingen van Pasch naar Nederland”, aldus projectleider en marketingmanager bij Innovam, Ernst Gleijm. De trainingen vinden bij Innovam in huis plaats en mogelijk ook op locatie. Gleijm is samen met Vincent Jorritsma verantwoordelijk voor de nieuwe business unit. Jorritsma is afkomstig van Essent, waar hij verantwoordelijk was voor sales en channelmanagement, en marketing voor de zakelijke markt. “Retailers moeten nieuwe competenties ontwikkelen”, zegt Jorritsma. “Als een klant zich online oriënteert en vervolgens de showroom binnenstapt, zal de verkoper op een andere manier het gesprek aan moeten gaan dan wanneer een klant onvoorbereid langskomt. Wij gaan daarbij helpen.”

Volgens Gleijm is het logisch om deze retailondersteuning onder een nieuwe naam aan te bieden. “Innovam heeft een zeer goede naam voor trainingen op het gebied van aftersales, techniek en in introductietrainingen, maar minder op het gebied van sales en retailmarketing.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Hr zaken: innovam helpt bouwen aan online retail | Automotive Online

Hr zaken: innovam helpt bouwen aan online retail

Redactie Redactie
• Laatste update:

“We hebben zijn boek ‘Selling Cars in the Digital Age’ vertaald en brengen nu, via dit nieuwe platform, ook de trainingen van Pasch naar Nederland”, aldus projectleider en marketingmanager bij Innovam, Ernst Gleijm. De trainingen vinden bij Innovam in huis plaats en mogelijk ook op locatie. Gleijm is samen met Vincent Jorritsma verantwoordelijk voor de nieuwe business unit. Jorritsma is afkomstig van Essent, waar hij verantwoordelijk was voor sales en channelmanagement, en marketing voor de zakelijke markt. “Retailers moeten nieuwe competenties ontwikkelen”, zegt Jorritsma. “Als een klant zich online oriënteert en vervolgens de showroom binnenstapt, zal de verkoper op een andere manier het gesprek aan moeten gaan dan wanneer een klant onvoorbereid langskomt. Wij gaan daarbij helpen.”

Volgens Gleijm is het logisch om deze retailondersteuning onder een nieuwe naam aan te bieden. “Innovam heeft een zeer goede naam voor trainingen op het gebied van aftersales, techniek en in introductietrainingen, maar minder op het gebied van sales en retailmarketing.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.