Group Auto: nooit meer naar de dealer

Redactie Redactie
• Laatste update:

De Diagnose Xpert Support is opgezet in samenwerking met equipmentleverancier Amtech en softwarehuis Mivar. De service moet met name het universele autobedrijf helpen om bij technische problemen sneller diagnose te kunnen stellen. “Domweg het ene onderdeel na het andere vervangen en dan maar zien of je het probleem hebt opgelost, dat werkt niet meer”, zegt Blekxtoon.”De garage hoeft niet meer via ‘trial and error’ door te zoeken tot het probleem gevonden is.”

De helpdesk wordt fysiek opgetuigd door softwareleverancier Mivar Automotive. Dat bedrijf is ook leverancier van de technische data van Audacom. “De helpdesk is bereikbaar via telefoon, e-mail en fax”, aldus Blekxtoon. Als het probleem niet via de helpdesk wordt opgelost, kan er een beroep worden gedaan op een van de technische specialisten van Group Auto. “We streven naar 100% solutions”, zegt Blekxtoon.

Naast de helpdesk begint Group Auto ook met de franchiseketen G-Truck. “Daarin verzamelen we automaterialengrossiers die gespecialiseerd zijn in truck- en trailer-onderdelen”, legt Blekxtoon uit. “Het is een reparatieconcept waarbij 24-uurs service wordt geboden.” G-Truck is al in zes Europese landen actief.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Group Auto: nooit meer naar de dealer | Automotive Online

Group Auto: nooit meer naar de dealer

Redactie Redactie
• Laatste update:

De Diagnose Xpert Support is opgezet in samenwerking met equipmentleverancier Amtech en softwarehuis Mivar. De service moet met name het universele autobedrijf helpen om bij technische problemen sneller diagnose te kunnen stellen. “Domweg het ene onderdeel na het andere vervangen en dan maar zien of je het probleem hebt opgelost, dat werkt niet meer”, zegt Blekxtoon.”De garage hoeft niet meer via ‘trial and error’ door te zoeken tot het probleem gevonden is.”

De helpdesk wordt fysiek opgetuigd door softwareleverancier Mivar Automotive. Dat bedrijf is ook leverancier van de technische data van Audacom. “De helpdesk is bereikbaar via telefoon, e-mail en fax”, aldus Blekxtoon. Als het probleem niet via de helpdesk wordt opgelost, kan er een beroep worden gedaan op een van de technische specialisten van Group Auto. “We streven naar 100% solutions”, zegt Blekxtoon.

Naast de helpdesk begint Group Auto ook met de franchiseketen G-Truck. “Daarin verzamelen we automaterialengrossiers die gespecialiseerd zijn in truck- en trailer-onderdelen”, legt Blekxtoon uit. “Het is een reparatieconcept waarbij 24-uurs service wordt geboden.” G-Truck is al in zes Europese landen actief.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.