Brezan voorkeurleverancier van Mitsubishi

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Vanaf begin november start de samenwerking op lokaal niveau”, zegt Hilco van Tolie, key acount manager Brezan Automaterialen.

Richard Egelie, general manager marketing & after sales van MMSN, vertelt dat de importeur de afname van onderdelen bij Brezan stimuleert door deze vanaf begin volgend jaar te verwerken in de bonusregeling van de dealers. De overeenkomst met Brezan is afgesloten om de mogelijkheden van dealers in het onderhoud en de reparatie van niet-Mitsubishi’s te vergroten. “We hebben een merktrouw van 60 tot 65%: dat betekent dat er op 35% van de auto’s die je verkoopt vreemd merk wordt ingeruild.” Die auto’s worden deels zelf verkocht – en dus ook deels zelf opgeknapt c.q. gerepareerd. Los daarvan rijdt een deel van de werkplaatsklanten vreemd merk.

Volgens Brezan past de overeenkomst met Mitsubishi goed in het strategische beleid van zijn moedermaatschappij Shared Parts Services. “Dit houdt in het volledig benutten van de mogelijkheden om het landelijk dekkende grossiers netwerk Brezan te koppelen aan de behoefte van de markt.” Eerder sloot Brezan een vergelijkbare overeenkomst met Suzuki-importeur Nimag.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Brezan voorkeurleverancier van Mitsubishi | Automotive Online

Brezan voorkeurleverancier van Mitsubishi

Redactie Redactie
• Laatste update:

“Vanaf begin november start de samenwerking op lokaal niveau”, zegt Hilco van Tolie, key acount manager Brezan Automaterialen.

Richard Egelie, general manager marketing & after sales van MMSN, vertelt dat de importeur de afname van onderdelen bij Brezan stimuleert door deze vanaf begin volgend jaar te verwerken in de bonusregeling van de dealers. De overeenkomst met Brezan is afgesloten om de mogelijkheden van dealers in het onderhoud en de reparatie van niet-Mitsubishi’s te vergroten. “We hebben een merktrouw van 60 tot 65%: dat betekent dat er op 35% van de auto’s die je verkoopt vreemd merk wordt ingeruild.” Die auto’s worden deels zelf verkocht – en dus ook deels zelf opgeknapt c.q. gerepareerd. Los daarvan rijdt een deel van de werkplaatsklanten vreemd merk.

Volgens Brezan past de overeenkomst met Mitsubishi goed in het strategische beleid van zijn moedermaatschappij Shared Parts Services. “Dit houdt in het volledig benutten van de mogelijkheden om het landelijk dekkende grossiers netwerk Brezan te koppelen aan de behoefte van de markt.” Eerder sloot Brezan een vergelijkbare overeenkomst met Suzuki-importeur Nimag.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.