Forse daling autoverkoop: oktober -38%

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • JP

    Min. Hr.de Jager !
    zeer bedankt voor dit fantastische resultaat en de positieve bijdrage aan de Nederlandse Economie! Pardon, Den Haag en consorten. Wij Nederlanders stemmen 100% voor een wet dat bij onvoldoende prestatie in beroepsuitoefening van een minister het pensioen helaas komt te vervallen! proficiat! Sorry : het bijbaantje nà 70 jaar in de rekenkamer komt ook te vervallen !

  • Koos kluitmans

    @JP
    Misschien is het business model wel enorm achterhaald. Geen enkele industrie houdt overproductie aan zoals de automobielindustrie (mede het gevolg van staatssteun). Koppel daaraan een retailnetwerk dat op een slaafse manier de afzet voor haar rekening en risico neemt en je bent er.
    Overigens wordt minister de Jager in alle andere publicaties bedankt, zo niet gelauwerd, voor zijn verdiensten in de BPM materie. Zonder de kortingen op BPM, maar zeker de teruggaaf van de BPM bij export, hadden we dit jaar al veel meer faillissementen gehad. De BPMmaatregelen zijn de levenslijnen van het huidige retailkanaal.
    Misschien moet een dealer zich meer af gaan vragen waarom de klanten steeds meer de rug keren naar de dealer(werkplaats) in plaats van de oorzaak bij een ander te zoeken.

  • Ruth Jacobus

    Vind je het gek als een middeklasse auto na 3 jaar nog maar 1/3 van de nieuwprijs opbrengt. Nieuw betaal je de hoofdprijs bij inruil krijg je er geen reet voor terug.