Social media onmisbaar in autobedrijf

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frans de Hoyer

    Alleen maar deelnemen aan social media is niet de oplossing, uit onze onderzoeken blijkt dat diverse profielen niet correct zijn ingevuld. De berichten, updates, die worden verstuurd niet de juiste zijn. We zien dat social media wordt gebruikt op de manier zoals de huidige media wordt gebruikt, het zenden van de commerciële boodschap. Dat is bij social media niet de insteek. Bij social media gaat het om geven en nog eens geven.

Social media onmisbaar in autobedrijf | Automotive Online

Social media onmisbaar in autobedrijf

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frans de Hoyer

    Alleen maar deelnemen aan social media is niet de oplossing, uit onze onderzoeken blijkt dat diverse profielen niet correct zijn ingevuld. De berichten, updates, die worden verstuurd niet de juiste zijn. We zien dat social media wordt gebruikt op de manier zoals de huidige media wordt gebruikt, het zenden van de commerciële boodschap. Dat is bij social media niet de insteek. Bij social media gaat het om geven en nog eens geven.