Onderzoek BearingPoint: dealers reageren slecht op verzoek testrit

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • robert

    voor een proefrit stap je toch gewoon bij de dealer naar binnen? weten ze meteen dat je echt interesse hebt voor een auto.

  • michiel

    @ Robert: Voor de aankoop van een nieuwe auto is internet al een tijdje het meest gebruikte kanaal. Zorg dan dat je als distributeur/dealer de proefritaanvragen serieus afhandelt. Dat kan je ook uitbesteden.

    Anders moeten ze het proefritaanvraag formulier maar weghalen van de website.

Onderzoek BearingPoint: dealers reageren slecht op verzoek testrit | Automotive Online

Onderzoek BearingPoint: dealers reageren slecht op verzoek testrit

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • robert

    voor een proefrit stap je toch gewoon bij de dealer naar binnen? weten ze meteen dat je echt interesse hebt voor een auto.

  • michiel

    @ Robert: Voor de aankoop van een nieuwe auto is internet al een tijdje het meest gebruikte kanaal. Zorg dan dat je als distributeur/dealer de proefritaanvragen serieus afhandelt. Dat kan je ook uitbesteden.

    Anders moeten ze het proefritaanvraag formulier maar weghalen van de website.