Juniverkopen bieden nog geen hoop: -26%

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • W d’ Argent

    Ja registeren kan de branche goed, maar wat wordt er gedaan om de negatieve spiraal te doorbreken ? Wilt u weten wat u als merk- of merken dealer(s),dealer holding(s), Importeurs kunt doen vraag dan de samenvatting van het rapport: “anders kijken” aan door een mail te sturen naar hypportunity@gmail.com onder vermelding van : anders kijken.

    W. d’Argent Hypportunity

  • W d’ Argent

    Voor alle duidelijkheid de samenvatting wordt gratis toegemaild

  • Marco Roeleveld – MARO Automotive Diensten

    Wat me opvalt, is dat Toyota als runner up wel heel dicht op nummer één zit qua aantallen.

    Ford en VW hoeven maar iets toe te geven en Toyota te knallen of de wereldleider is ook in Nederland nummer één!

    Een unicum!

  • henkie

    Droom maar niet van die Toyotaas… ik denk dat Ford inderdaad de beste auto’s heeft en daarmee ook de beste papieren voor de nummer 1 positie. (dit zou overigens ook een unicum zijn!)

  • W d’ Argent

    Henk en marco als je denkt dat interpretatie van cijfers het sterke punt is van de schrijvers van het artikel : nee dus !
    Ze registeren maar dat doet iedereen. Innovatief zijn val niet mee. De markt indelen in merken qua grootte van verkopen is passe !
    ANDERS KIJKEN is de kunst om uit de malaise te komen.Een tip van de sluier? Stuur een mail naar hypportunity@gmail.com o.v.v. samenvatting anders kijken.

Juniverkopen bieden nog geen hoop: -26% | Automotive Online

Juniverkopen bieden nog geen hoop: -26%

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • W d’ Argent

    Ja registeren kan de branche goed, maar wat wordt er gedaan om de negatieve spiraal te doorbreken ? Wilt u weten wat u als merk- of merken dealer(s),dealer holding(s), Importeurs kunt doen vraag dan de samenvatting van het rapport: “anders kijken” aan door een mail te sturen naar hypportunity@gmail.com onder vermelding van : anders kijken.

    W. d’Argent Hypportunity

  • W d’ Argent

    Voor alle duidelijkheid de samenvatting wordt gratis toegemaild

  • Marco Roeleveld – MARO Automotive Diensten

    Wat me opvalt, is dat Toyota als runner up wel heel dicht op nummer één zit qua aantallen.

    Ford en VW hoeven maar iets toe te geven en Toyota te knallen of de wereldleider is ook in Nederland nummer één!

    Een unicum!

  • henkie

    Droom maar niet van die Toyotaas… ik denk dat Ford inderdaad de beste auto’s heeft en daarmee ook de beste papieren voor de nummer 1 positie. (dit zou overigens ook een unicum zijn!)

  • W d’ Argent

    Henk en marco als je denkt dat interpretatie van cijfers het sterke punt is van de schrijvers van het artikel : nee dus !
    Ze registeren maar dat doet iedereen. Innovatief zijn val niet mee. De markt indelen in merken qua grootte van verkopen is passe !
    ANDERS KIJKEN is de kunst om uit de malaise te komen.Een tip van de sluier? Stuur een mail naar hypportunity@gmail.com o.v.v. samenvatting anders kijken.