Redactioneel | Boot

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:

Overnames, faillissementen, branden, nieuwe producten en bredere ontwikkelingen als het toenemend aantal rijhulpsystemen, elektrificatie, autodelen en het gebruik van data en de invloed van de overheidsbemoeienis op de autoverkoop: alles komt voorbij. Mooi moment ook om onze eigen werkzaamheden in perspectief te plaatsen. Collision Day verving het oude Schadeseminar, we startten met ons allereerste evenement voor de mobiliteitsbranche, Future Fleet&Mobility Event en Impex day werd omgetoverd tot Remarketing Network.

Daar stond ook een aantal evenementen tegenover dat dit jaar niet doorging. En een groot aantal dat, op dezelfde leest, even succesvol of zelfs succesvoller bleek. Ze zijn een praktisch voorbeeld van hoe elk bedrijf zich ontwikkelt: twee stappen vooruit, soms een stapje terug. Print werd vijf jaar geleden nog doodverklaard, voor u ligt een Automotive Magazine van 84 pagina’s, dankzij een groot aantal partners en dankzij u als abonnee. We maakten dit jaar 8 edities, brachten twee brancherapporten uit en schreven online duizenden artikelen. Natuurlijk verschuift de focus ook bij ons steeds verder naar online, maar ontwikkelingen gaan nooit zo snel als je denkt. Ook in de autobranche is er geen revolutie maar een evolutie. Dat het soms anders lijkt, is omdat we zelf middenin die verandering zitten. Achter al die verandering en vernieuwing waar u bij ons over leest en die u om u heen hoort, gaat het dagelijkse werk gewoon door. Soms lijkt het alsof we ongelooflijk bang zijn een boot te missen die we voor onze ogen gebouwd zien worden. 

We wensen u fijne feestdagen toe!

Redactioneel | Boot | Automotive Online

Redactioneel | Boot

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:

Overnames, faillissementen, branden, nieuwe producten en bredere ontwikkelingen als het toenemend aantal rijhulpsystemen, elektrificatie, autodelen en het gebruik van data en de invloed van de overheidsbemoeienis op de autoverkoop: alles komt voorbij. Mooi moment ook om onze eigen werkzaamheden in perspectief te plaatsen. Collision Day verving het oude Schadeseminar, we startten met ons allereerste evenement voor de mobiliteitsbranche, Future Fleet&Mobility Event en Impex day werd omgetoverd tot Remarketing Network.

Daar stond ook een aantal evenementen tegenover dat dit jaar niet doorging. En een groot aantal dat, op dezelfde leest, even succesvol of zelfs succesvoller bleek. Ze zijn een praktisch voorbeeld van hoe elk bedrijf zich ontwikkelt: twee stappen vooruit, soms een stapje terug. Print werd vijf jaar geleden nog doodverklaard, voor u ligt een Automotive Magazine van 84 pagina’s, dankzij een groot aantal partners en dankzij u als abonnee. We maakten dit jaar 8 edities, brachten twee brancherapporten uit en schreven online duizenden artikelen. Natuurlijk verschuift de focus ook bij ons steeds verder naar online, maar ontwikkelingen gaan nooit zo snel als je denkt. Ook in de autobranche is er geen revolutie maar een evolutie. Dat het soms anders lijkt, is omdat we zelf middenin die verandering zitten. Achter al die verandering en vernieuwing waar u bij ons over leest en die u om u heen hoort, gaat het dagelijkse werk gewoon door. Soms lijkt het alsof we ongelooflijk bang zijn een boot te missen die we voor onze ogen gebouwd zien worden. 

We wensen u fijne feestdagen toe!