Autec-Vlt presenteert Euro-6 roetmeter in Hardenberg

Redactie Redactie
• Laatste update:
Nieuwe generatie roetmeters. (foto: Autec VLT)

Equipmentleverancier Autec-Vlt onthult  volgende week op de Autoprof in Hardenberg een nieuwe generatie emissie meetapparatuur (MS920 en MS921).  Met deze nieuwe meters is de werkplaats volgens Autec-Vlt klaar om ook te controleren of Euro 6-auto’s aan de emissie-eisen voldoen. De bediening tijdens de roetmeting wordt gedaan met een handbedieningsunit waar alle instructies voor de apk-meting duidelijk zijn af te lezen vanachter het stuur. De roetmeetcel wordt aan de nulemissiekast gekoppeld om te kunnen voldoen aan de apk-richtlijn. Ook is het mogelijk de roetmeter te combineren met de MS810 uitlaatgastester zodat er een zogenaamde combi-tester ontstaat waarmee benzine, diesel, LPG, CNG en LNG voertuigen kunnen worden getest.

Lees voor meer informatie over de nieuwe roetmeetmethodes en de testers die hiervoor nodig zijn: Zuiderburen lopen voorop in roetmeten.

Autec presenteert de roetmeters op de Autoprof in Hardenberg die van 16 tot en met 18 oktober in Hardenberg wordt gehouden. Hier presenteert het bedrijf bijvoorbeeld ook een nieuwe serie wielvrije op- en inbouw schaarhefbruggen met langere opnametafels. Ook wordt een nieuwe reeks carrosserieschaarhefbruggen getoond, ontworpen voor herstelbedrijven en geschikt voor spuitvoorbereidingen.

Autec-Vlt presenteert Euro-6 roetmeter in Hardenberg | Automotive Online

Autec-Vlt presenteert Euro-6 roetmeter in Hardenberg

Redactie Redactie
• Laatste update:
Nieuwe generatie roetmeters. (foto: Autec VLT)

Equipmentleverancier Autec-Vlt onthult  volgende week op de Autoprof in Hardenberg een nieuwe generatie emissie meetapparatuur (MS920 en MS921).  Met deze nieuwe meters is de werkplaats volgens Autec-Vlt klaar om ook te controleren of Euro 6-auto’s aan de emissie-eisen voldoen. De bediening tijdens de roetmeting wordt gedaan met een handbedieningsunit waar alle instructies voor de apk-meting duidelijk zijn af te lezen vanachter het stuur. De roetmeetcel wordt aan de nulemissiekast gekoppeld om te kunnen voldoen aan de apk-richtlijn. Ook is het mogelijk de roetmeter te combineren met de MS810 uitlaatgastester zodat er een zogenaamde combi-tester ontstaat waarmee benzine, diesel, LPG, CNG en LNG voertuigen kunnen worden getest.

Lees voor meer informatie over de nieuwe roetmeetmethodes en de testers die hiervoor nodig zijn: Zuiderburen lopen voorop in roetmeten.

Autec presenteert de roetmeters op de Autoprof in Hardenberg die van 16 tot en met 18 oktober in Hardenberg wordt gehouden. Hier presenteert het bedrijf bijvoorbeeld ook een nieuwe serie wielvrije op- en inbouw schaarhefbruggen met langere opnametafels. Ook wordt een nieuwe reeks carrosserieschaarhefbruggen getoond, ontworpen voor herstelbedrijven en geschikt voor spuitvoorbereidingen.