Automotive Werkplaats 6: nieuws over ruildelen
Het juninummer van Automotive draait om marketing (in het managementkatern) en om revisie in het werkplaatskatern. Maar ook revisie kan niet zonder marketing: hoe krijg je het product onder de aandacht van je afnemers? Op de revisiebeurs Rematec presenteert Motorenfabriek De Sutter een webshop om ruildelen onder de aandacht te brengen en de aanschaf te vereenvoudigen.
Verder ontleden we in het dossier de THP-motor die onder andere wordt gebruikt door PSA, en mede dankzij het Nieuwe Rijden tal van problemen kent. Daarnaast zetten de vijf producten in de spotlights die op de komende Rematec worden gepresenteerd.
Verder in Automotive Werkplaats 6:
- Opschakelen met Roy Zieleman, verkoopadviseur autobedrijf Zieleman;
- Michelin tegen aanpassing wettelijke profieldiepte;
- Asim Saglam diagnosticeert een weigerende Jaguar XJ;
- De Werkplaats van de toekomst;
- Testpanellid Arjo van Dijk over Wurth, Delphi en Bosch;
- Op bezoek bij Iwan Hegeman Autobedrijf;
- Op de brug: Hyundai Ioniq electric.
Lees hier alle artikelen uit Automotive Werkplaats nummer 6-2017.
In Automotive Management 6:
De waarde van sponsoring, de beste en slechtste autoreclames van dit moment en de waarde van een lead: dat zijn enkele items die worden belicht in het dossier Marketing & Retail. Verder onder andere columns van Hans Adriani en Arjen de Jong, interviews met ‘EV-discipel’ Maarten Steinbuch en de gebroeders Walter en Christiaan de Waal, een verslag van het Automotive Schadeseminar en waarom design veel meer is dan smaak. Het managementkatern is hier te lezen.