Druiven zijn zuur voor oldtimer liefhebbers

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • joy

    Wordt dan ook bekend gemaakt wat de verminderende opbrengsten zijn via de oldtimerhandel en kosten van gestopte bedrijven

  • Jansencarsenclassics

    Men rekend alleen in de plus, wat dit de overheid aan verminderde inkomsten heeft gekost word maar even verzwegen, Denk aan minder inkomsten en faillisementen, uitkeringen, voor de transporteur, handelaar, bekleder, spuiter, monteur, LPGinbouwer, onderdelenleverancier, etc, etc. Er was een levendige beroepsgroep. Ik heb collega handelaren failliet zien gaan, veel geklaag van minder werk door spuiter, LPGinbouwer, bekleder etc , dus ook minder BTW, meer uitkeringen etc. Dit kost de overheid veel geld, vallen opbrengsten mijns inziens in het niet!
    Zo jammer dat onze economie in economisch slechte tijden zo aangepakt word door rijkrekenwerk ipv denkwerk.

  • sander

    Er wordt hier te veel gesproken over Oldtimers. Men bedoeld echter oudere auto’s15 jr. Youngtimers en Klassiekers(tot 25 jaar). De ware Oldtimer liefhebber doet zijn auto niet weg vanwege wegen belasting(MRB). Diegene die problemen hebben zijn degene die proberen op een slinkse manier MRB te ontlopen. Helaas

  • van den berg

    Beste uw bericht klopt niet. U praat over vervuiling van oldtimers. DAAROM ZOU ER JUIST LPG IN DE AUTO MOETEN. mAAR DIT WORD BESTRAFT. Een oldtimer met gas is schoner dan een jong wagen zonder gas.

  • Hafkamp

    Er word niet gesproken van de 20000 werklozen die dit veroorzaakte. Denk aan restauratiebedrijven, toeleveranciers, oldtimerdealers, enz… OPBRENGSTEN WEGENBELASTING 40 MILJOEN EN DE KOSTEN VAN WERKLOZEN 600000 MILJOEN. Als je dit vraagt dan krijg je als antwoord. MAAR DIT KOMT UIT EEN ANDER POTJE!!!! Laat mensen Nederland besturen die een eigen bedrijf hebben. Ik zie Nederland ook als een bedrijf. U TOCH OOK!

  • Wautomotive

    En Vialle is failliet