Kroes: autoverkopers moeten concurreren

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • sjef kleyweg

    Als mevrouw Kroes iets wil doen aan het feit dat de auto een groot deel uitmaakt van het gezinsbudget raad ik haar aan eens te gaan praten met de minister van financien en het aandeel belasting in de prijs van een auto onder de loep te nemen.
    Ook maar gelijk de daarmee samenhangende kosten als toekomstig rekening rijden.
    Nog meer concurrentie leidt slechts tot decimalisering van de branche en kwaliteitsverlies voor de automobilist.

  • Cars4less b.v.

    De nederlandse eindgebruiker van een auto kan al geruime tijd gebruik maken van verschillende (inkoop) tarieven binnen de landen van deEU. Dus zo nieuw zijn de regels ter beperking van de kartelafspraken nu ook weer niet. De consument bepaald uiteindelijk zelf wel waar de beste service tegen de beste prijs te verkrijgen is.

Kroes: autoverkopers moeten concurreren | Automotive Online

Kroes: autoverkopers moeten concurreren

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • sjef kleyweg

    Als mevrouw Kroes iets wil doen aan het feit dat de auto een groot deel uitmaakt van het gezinsbudget raad ik haar aan eens te gaan praten met de minister van financien en het aandeel belasting in de prijs van een auto onder de loep te nemen.
    Ook maar gelijk de daarmee samenhangende kosten als toekomstig rekening rijden.
    Nog meer concurrentie leidt slechts tot decimalisering van de branche en kwaliteitsverlies voor de automobilist.

  • Cars4less b.v.

    De nederlandse eindgebruiker van een auto kan al geruime tijd gebruik maken van verschillende (inkoop) tarieven binnen de landen van deEU. Dus zo nieuw zijn de regels ter beperking van de kartelafspraken nu ook weer niet. De consument bepaald uiteindelijk zelf wel waar de beste service tegen de beste prijs te verkrijgen is.