Mondial Assistance houdt Nederlandse wegennet open

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Marry Kwekel

    Een tender lijkt mij een beetje groot woord. Het leek meer op een onderonsje met 50% kans. Buitenstaanders zijn immers niet uitgenodigd om mee te doen. Maatschappelijk gezien ben ik een voorstander om met zo min mogelijk tussenschakels direct een (gecertificeerde)berger in te schakelen. De berger kan best eerst met de klant de auto naar het schadebedrijf brengen en het daarna afwikkelen met een verzekeraar, expert of importeur voor de sleepkosten.

  • Tinka Simons

    @ Marry Kwekel:
    Helemaal mee eens! Alleen eh, wie gaat die berger bellen? Mondial Assistance dus! Ongeacht waar de auto verzekerd is. Dat uitpuzzelen met de verzekering komt nu al op de tweede plaats. Niet alle verzekeringsmaatschappijen hebben Momdial Assistance immers als alarmcentrale. Ik kan echt geen snellere oplossing bedenken dan deze, jij wel? Dan ben ik benieuwd..!

Mondial Assistance houdt Nederlandse wegennet open | Automotive Online

Mondial Assistance houdt Nederlandse wegennet open

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Marry Kwekel

    Een tender lijkt mij een beetje groot woord. Het leek meer op een onderonsje met 50% kans. Buitenstaanders zijn immers niet uitgenodigd om mee te doen. Maatschappelijk gezien ben ik een voorstander om met zo min mogelijk tussenschakels direct een (gecertificeerde)berger in te schakelen. De berger kan best eerst met de klant de auto naar het schadebedrijf brengen en het daarna afwikkelen met een verzekeraar, expert of importeur voor de sleepkosten.

  • Tinka Simons

    @ Marry Kwekel:
    Helemaal mee eens! Alleen eh, wie gaat die berger bellen? Mondial Assistance dus! Ongeacht waar de auto verzekerd is. Dat uitpuzzelen met de verzekering komt nu al op de tweede plaats. Niet alle verzekeringsmaatschappijen hebben Momdial Assistance immers als alarmcentrale. Ik kan echt geen snellere oplossing bedenken dan deze, jij wel? Dan ben ik benieuwd..!