Liselotte van de Lustgraaf nieuwe PR- en eventmanager van Polestar Nederland

Polestar • Van de Lustgraaf werkte eerder in de lifestyle en mode.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
(foto: Polestar)

Liselotte van de Lustgraaf is aangesteld als PR- en eventmanager bij Polestar Nederland. Zij wordt op dit gebied verantwoordelijk voor de strategie van Polestar voor de Nederlandse markt en het contact met de media. Dit laat Polestar in een verklaring weten.

Van de Lustgraaf brengt ruim 13 jaar ervaring mee. Eerder heeft ze verscheidene A-merken binnen de lifestyle en mode-industrie geholpen met uiteenlopende communicatievraagstukken. Voordat ze bij Polestar begon was zij brand manager bij Made.com.

“Ik kijk ernaar uit om het verhaal van Polestar te vertellen en bij te dragen aan onze missie”, aldus Van de Lustgraaf. Ze rapporteert aan Valéry Gresnigt, hoofd marketing en PR.

Polestar maakt volgens de Nederlandse dealers, na BYD en Lynk & Co, de meeste kans op de Nederlandse markt van alle nieuwkomers.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.  

Liselotte van de Lustgraaf nieuwe PR- en eventmanager van Polestar Nederland | Automotive Online

Liselotte van de Lustgraaf nieuwe PR- en eventmanager van Polestar Nederland

Polestar • Van de Lustgraaf werkte eerder in de lifestyle en mode.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
(foto: Polestar)

Liselotte van de Lustgraaf is aangesteld als PR- en eventmanager bij Polestar Nederland. Zij wordt op dit gebied verantwoordelijk voor de strategie van Polestar voor de Nederlandse markt en het contact met de media. Dit laat Polestar in een verklaring weten.

Van de Lustgraaf brengt ruim 13 jaar ervaring mee. Eerder heeft ze verscheidene A-merken binnen de lifestyle en mode-industrie geholpen met uiteenlopende communicatievraagstukken. Voordat ze bij Polestar begon was zij brand manager bij Made.com.

“Ik kijk ernaar uit om het verhaal van Polestar te vertellen en bij te dragen aan onze missie”, aldus Van de Lustgraaf. Ze rapporteert aan Valéry Gresnigt, hoofd marketing en PR.

Polestar maakt volgens de Nederlandse dealers, na BYD en Lynk & Co, de meeste kans op de Nederlandse markt van alle nieuwkomers.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.