Alexander Sterk nieuwe commercieel directeur Louwman Exclusive

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
(Foto: Louwman Group)

‘Al lang voordat online showroombezoek en het inzetten van social media vanwege coronamaatregelen voor veel autobedrijven noodzakelijk werd, was Alexander al druk met video’s maken en het creëren van een grote fanbase. Hij zorgde er, samen met de rest van het team, voor dat Louwman Exclusive in Utrecht niet alleen sales- en servicepartner is voor kopers en eigenaren van exclusieve auto’s, maar ook hét centrum in Nederland voor liefhebbers en (jonge) autofanaten die dromen van de allermooiste merken,’ aldus een verklaring van Louwman Exclusive.

Succesvol

Zelf zegt Alexander over zijn nieuwe functie: “Ik ben enorm trots op de erkenning die ik heb gekregen met deze benoeming. We hebben, dankzij een team van enthousiaste collega’s onder leiding van Arjen van Beek, een waanzinnig succesvolle periode achter de rug en wat mij betreft gaan we dat succes keihard voortzetten.”

Sterk blijft ook brand manager voor McLaren, een rol die hij in december 2013 voor Louwman Exclusive op zich nam toen het merk McLaren aan het portfolio werd toegevoegd.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.