Broekhuijsen stopt als hoofdredacteur Autoweek
Broekhuijsen blijft wel bij Sanoma werken. Hij wordt de nieuwe creative director digital content binnen het concern. In die rol gaat hij werken voor alle titels van de uitgever.
Broekhuijsen (48) was de afgelopen tien jaar hoofdredacteur van Autoweek. Hij werkt al sinds 1984 bij Sanoma. “Ik ga Autoweek zeker missen. En dan vooral de redactie. Maar dit is een prachtige kans. En gelukkig blijf ik ook in mijn nieuwe functie betrokken bij Autoweek.”
Van den Ham treedt op 1 november in dienst. Hij is nu nog werkzaam als hoofdredacteur van FHM. Daarvoor was hij onder andere werkzaam als adjunct- hoofdredacteur van Aktueel Sportief. Ook werkte hij eerder al bij Sanoma.
Uitgever
Autoweek verandert ook van uitgever. Vanaf half oktober neemt Lieneke van den Heuvel (35) deze taak op zich. Zij neemt een deel van de functie van Sander Stallinga over die is benoemd tot publisher nieuws Sanoma Digital. Van den Heuvel is sinds augustus 2009 business unit manager automotive bij Sanoma Men`s Magazine.
____________________________________________________________
Feliciteer Tonie Broekhuijsen met een bloemetje.