Thijs Bochane tevreden op 13
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Dat snap ik dat hij daar niet van onder de indruk is. Alles van papa gekregen en zelf nog niks laten zien. Over een jaar of 5 nog een keertje kijken. Dan kun je zien wat hij gepresteerd heeft.
Ik denk dat Peter een beetje jaloers is.. Alleen een klein kind heeft het over papa.
Jammer, dat Mr Bochane trots is op de persoonlijke aandacht die in al zijn bedrijven volgens hem gegeven wordt, dat hij door deze uitspraak naast zijn schoenen loopt. Mijn ervaring is ….dat het een vreselijke garage is met zeeeeeer slechte service!! Eenmaal heb er een auto gekocht (=me bijna door de strot geduwd) maar nooooooooooooooooit meer!!!
Volgende keer graag weer naar een kleine garage met heeeeeeeeeeel veel meer persoonlijke aandacht en vooral service!!!