Thijs Bochane tevreden op 13

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    Dat snap ik dat hij daar niet van onder de indruk is. Alles van papa gekregen en zelf nog niks laten zien. Over een jaar of 5 nog een keertje kijken. Dan kun je zien wat hij gepresteerd heeft.

  • Kris

    Ik denk dat Peter een beetje jaloers is.. Alleen een klein kind heeft het over papa.

  • Lieve

    Jammer, dat Mr Bochane trots is op de persoonlijke aandacht die in al zijn bedrijven volgens hem gegeven wordt, dat hij door deze uitspraak naast zijn schoenen loopt. Mijn ervaring is ….dat het een vreselijke garage is met zeeeeeer slechte service!! Eenmaal heb er een auto gekocht (=me bijna door de strot geduwd) maar nooooooooooooooooit meer!!!
    Volgende keer graag weer naar een kleine garage met heeeeeeeeeeel veel meer persoonlijke aandacht en vooral service!!!

Thijs Bochane tevreden op 13 | Automotive Online

Thijs Bochane tevreden op 13

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    Dat snap ik dat hij daar niet van onder de indruk is. Alles van papa gekregen en zelf nog niks laten zien. Over een jaar of 5 nog een keertje kijken. Dan kun je zien wat hij gepresteerd heeft.

  • Kris

    Ik denk dat Peter een beetje jaloers is.. Alleen een klein kind heeft het over papa.

  • Lieve

    Jammer, dat Mr Bochane trots is op de persoonlijke aandacht die in al zijn bedrijven volgens hem gegeven wordt, dat hij door deze uitspraak naast zijn schoenen loopt. Mijn ervaring is ….dat het een vreselijke garage is met zeeeeeer slechte service!! Eenmaal heb er een auto gekocht (=me bijna door de strot geduwd) maar nooooooooooooooooit meer!!!
    Volgende keer graag weer naar een kleine garage met heeeeeeeeeeel veel meer persoonlijke aandacht en vooral service!!!