Vrijstelling belastingen elektrische auto’s

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Meerdink

    Ah, ook de Unie surft nu mee op de elektrohype zie ik. Prachtig om te zien, al die organisaties, profit en non profit, die voor de prijs van een rapportje, persberichtje danwel evenementje miljoenen aan pr waarde weten te realiseren. En dan die 65 miljoen voor NL gidsland van ons groene kabinet. Ongelofelijk maar waar: niemand zet vraagtekens bij dit bedrag. Een gemiddelde dealerholding lacht erom maar ‘wij’ vinden het een substantiele investering in Nl duurzaam. Je zou om moeten lachen als het niet zo treurig was. Al gegoogled op al die brandstofcel en alternatieve brandstofverhalen van pak hem beet vier jaar geleden? Ach ja, waar zijn ze gebleven, die bedrijven, belangengroepen en zelfbenoemde deskundigen. We zouden nu zo’n beetje in al die alternatieven rijden, de wereld zou nooit meer hetzelfde zijn. Maar goed, een actiradius van 200 km is kennelijk de nieuwe norm. Maar niet heus natuurlijk, maar nu even wel, want het staat zo lekker groen, kost wienig en doet voor het imago een hoop. Slim hoor … dat dan weer wel. Op naar de volgende. We treffen elkaar over een jaar of twee wel weer.

  • Kees-kun

    Vrijgesteld van belastingen, totdat electrische auto’s een enorm succes blijken te zijn, want dan kost het ineens veel geld.

  • ap

    Onbegrijpelijk dit verhaal, want in Hongarije, Roemenië en Bulgarije etc, de a.s. EU landen lopen ze nog met bossen hout op de rug om de winter door te komen en de z.g. Ozonlaag dunner te maken en het woord “milieu”
    kunnen ze niet eens spellen.

  • H.Meerdink

    Kleine toevoeging mijnerzijds. De media, ook deze redactie, laten zich met graagte gebruiken voor alle elektro propaganda. Luiheid of gebrek aan kennis, ik vrees, en dat maakt het nog veel erger, het laatste. Alleen de website GroenOpWeg zoekt de nuance en schrijft met kennis van zaken over dit dossier.

  • R.Visser

    Dus we moeten allemaal stil gaan zitten er naar kijken en afwachten tot er “niets” gebeurt!

  • Ivar Volder – NGV Holland

    Geachte Balkenbende en andere bestuurders van Nederland, ook Amsterdam. Stoppen nu met deze elektrohype en ALLEREERST zorgen voor schone stroom. En doe voortaan eerst jullie huiswerk, alvorens het geld van de burger onheus te bestemmen of te besteden. Het schoonste alternatief van dit moment (aardgas, straks biogas), is natuurlijk lang zo sexy niet, maar het spul is volop beschikbaar, veilig, dus geen ontploffende LPG treinen, en de (auto-)techniek is al jaren voorhanden dus volwassen. Begin daar maar eens met geen fiscale bijtelling en geen houderschapsbelasting in rekening te brengen.

  • f kortekaas

    Wie kan en durft in de regering een gewone vraag te stellen en die is waar komt deze stroom vandaan ?

Vrijstelling belastingen elektrische auto’s | Automotive Online

Vrijstelling belastingen elektrische auto’s

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Meerdink

    Ah, ook de Unie surft nu mee op de elektrohype zie ik. Prachtig om te zien, al die organisaties, profit en non profit, die voor de prijs van een rapportje, persberichtje danwel evenementje miljoenen aan pr waarde weten te realiseren. En dan die 65 miljoen voor NL gidsland van ons groene kabinet. Ongelofelijk maar waar: niemand zet vraagtekens bij dit bedrag. Een gemiddelde dealerholding lacht erom maar ‘wij’ vinden het een substantiele investering in Nl duurzaam. Je zou om moeten lachen als het niet zo treurig was. Al gegoogled op al die brandstofcel en alternatieve brandstofverhalen van pak hem beet vier jaar geleden? Ach ja, waar zijn ze gebleven, die bedrijven, belangengroepen en zelfbenoemde deskundigen. We zouden nu zo’n beetje in al die alternatieven rijden, de wereld zou nooit meer hetzelfde zijn. Maar goed, een actiradius van 200 km is kennelijk de nieuwe norm. Maar niet heus natuurlijk, maar nu even wel, want het staat zo lekker groen, kost wienig en doet voor het imago een hoop. Slim hoor … dat dan weer wel. Op naar de volgende. We treffen elkaar over een jaar of twee wel weer.

  • Kees-kun

    Vrijgesteld van belastingen, totdat electrische auto’s een enorm succes blijken te zijn, want dan kost het ineens veel geld.

  • ap

    Onbegrijpelijk dit verhaal, want in Hongarije, Roemenië en Bulgarije etc, de a.s. EU landen lopen ze nog met bossen hout op de rug om de winter door te komen en de z.g. Ozonlaag dunner te maken en het woord “milieu”
    kunnen ze niet eens spellen.

  • H.Meerdink

    Kleine toevoeging mijnerzijds. De media, ook deze redactie, laten zich met graagte gebruiken voor alle elektro propaganda. Luiheid of gebrek aan kennis, ik vrees, en dat maakt het nog veel erger, het laatste. Alleen de website GroenOpWeg zoekt de nuance en schrijft met kennis van zaken over dit dossier.

  • R.Visser

    Dus we moeten allemaal stil gaan zitten er naar kijken en afwachten tot er “niets” gebeurt!

  • Ivar Volder – NGV Holland

    Geachte Balkenbende en andere bestuurders van Nederland, ook Amsterdam. Stoppen nu met deze elektrohype en ALLEREERST zorgen voor schone stroom. En doe voortaan eerst jullie huiswerk, alvorens het geld van de burger onheus te bestemmen of te besteden. Het schoonste alternatief van dit moment (aardgas, straks biogas), is natuurlijk lang zo sexy niet, maar het spul is volop beschikbaar, veilig, dus geen ontploffende LPG treinen, en de (auto-)techniek is al jaren voorhanden dus volwassen. Begin daar maar eens met geen fiscale bijtelling en geen houderschapsbelasting in rekening te brengen.

  • f kortekaas

    Wie kan en durft in de regering een gewone vraag te stellen en die is waar komt deze stroom vandaan ?