Made by Jürgen

Steven Don Steven Don
ton roks

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter B.

    Elisabeth Amalie Eugenie in Beieren, Diana Frances Spencer, ik wil ze niet tekort doen, maar niet direct namen die geassocieerd werden met de grote Europese hoven. En tóch waren het deze “boerendochters” die geschiedenis maakten. Wie weet, komt er uit deze liefdesverklaring iets historisch voort!

  • Frank

    Zou zonde zijn van het laatste Britse merk. Duitsers maken alleen vermeende perfectie en perfectie heeft geen karakter. Britten, Italianen en Fransen hebben een ziel. Duitsers alleen grote schnitzels met weinig smaak, maar wel groot!

  • Peter B.

    De Britten staan niet echt bekend om hun haute cuisine, dus als je het dan toch over de boeg van de schnitzels gooit: A match made in heaven!

    Maar dit terzijde. Het blijft fascinerend te zien dat menigeen moord en brand schreeuwt op momenten dat een stukje Europese automobiele historie verloren raakt of dreigt verloren te gaan. De Europese consument heeft de auto’s met een ziel links laten liggen en niet met het hart gekozen. Typisch gevalletje karaktermoord. Om dan de Duitsers te verwijten dat ze geen karakter hebben is minstens even smakeloos als de Engelse keuken.