Citroën is 90 jaar: andere looks voor dealer

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • PP

    De Duitsers en Japanners kunnen nu achter hun oren krabben…… Als dit een paar jaar eerder was gebeurt, hadden de marktaandelen er heel anders uitgezien.

  • Leo

    Op zich geen verkeerde insteek. Maar naar mijn idee is dit mosterd na de maaltijd. Hoe denk mee aan de eerste kopers van de succesvolle C4 en C5 uit te leggen dat het logo nu wijzigt. Daar naast zal er gesaneerd moeten worden in de regio Rotterdam zitten in een straal van 15 km 12 dealers. het is goed voor de onderlinge concurrentie maar op de lange termijn niet voor de klant.

  • HH

    Goede aktie van Citroen om nu in deze tijd dit de dealers verplicht te gaan stellen.In iedergeval zullen er dealers zijn die de komende tijd de boel maar gaan dichtgooien (of alleen stoppen met dit merk).Er zijn gewoon weg geen EuroCentjes meer.