Zijad Halilovic (VDC) voorkomen dat bedrijven over het randje gaan

Romy Wielinga Romy Wielinga

Daarvoor werd gewaarschuwd op het Automotive Remarketing Network. Om te voorkomen ongevraagd en onbedoeld deelnemer wordt aan malafide praktijken, is een goed gedefinieerd proces noodzakelijk. “Helaas zie je dat er bedrijven zijn die over het randje kukelen”, zegt Zijad Halilovic van occasiondienstverlener VDC, een van de partners van het evenement. “Dat moeten we als branche zien te voorkomen. Daarvoor moeten bedrijven processen goed op orde te hebben en daarin ontzorgen wij.”

Bekijk hieronder het interview met Halilovic op het Automotive Remarketing Network.

Zijad Halilovic (VDC) voorkomen dat bedrijven over het randje gaan | Automotive Online

Zijad Halilovic (VDC) voorkomen dat bedrijven over het randje gaan

Romy Wielinga Romy Wielinga

Daarvoor werd gewaarschuwd op het Automotive Remarketing Network. Om te voorkomen ongevraagd en onbedoeld deelnemer wordt aan malafide praktijken, is een goed gedefinieerd proces noodzakelijk. “Helaas zie je dat er bedrijven zijn die over het randje kukelen”, zegt Zijad Halilovic van occasiondienstverlener VDC, een van de partners van het evenement. “Dat moeten we als branche zien te voorkomen. Daarvoor moeten bedrijven processen goed op orde te hebben en daarin ontzorgen wij.”

Bekijk hieronder het interview met Halilovic op het Automotive Remarketing Network.