Automotive 6: Per auto 740 euro aan reclame
Verder blijkt uit de cijfers dat ongeveer de helft van het marketingbudget door importeurs wordt aangewend voor actiematige campagnes. Lees het hele onderzoek in Automotive 6.
Het magazine met het dossier Marketing verschijnt aanstaande vrijdag; abonnees kunnen de digitale versie nu al online lezen.
Verder in het dossier marketing:
- Verschillende partijen springen in het gat dat de AutoRAI heeft achtergelaten. Welke evenementen gaan het redden?
- Ernst Gleijm, marketingdirecteur bij Innovam, deed onderzoek naar de gevolgen van marketingontwikkelingen voor de autobranche.
- Marketinggoeroe Paul Moers schreef een opiniepagina
Daarnaast in dit nummer veel aandacht voor schadeherstel:
- Een analyse over Hiqure. Waarom komt het kwaliteitskeurmerk zo moeilijk van de grond?
- Interview met ABS Autoherstel-directeur Wijnand Mebius
- Een verslag van het vierde Automotive Schadeseminar
En ook:
- De DSN Dealerholding top 50
- Moeten dealers zich zorgen maken nu de BER is beëindigd? Twee experts geven hun mening
- De nieuwe eigenaar van Sator, LKQ Corporation, heeft grote groeiplannen
- columns van Hans Adriani en Arjen de Jong