Cardoen komt naar de Randstad

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dit zei Karel Cardoen vanochtend in Roosendaal, waar de eerste Nederlandse Cardoen-vestiging vorig jaar openging. Cardoen liet er vanochtend negen Chinese auto’s zien. Die staan de komende drie dagen in Roosendaal, zodat er een onderzoek kan worden gehouden naar de reacties van de showroombezoekers. “De resultaten daarvan zullen we aanwenden in de verdere onderhandelingen met de Chinese autoconstructeurs”, zegt Karel Cardoen.

Cardoen gaat er vanuit dat er in de loop van 2007 de distributie van enkele Chinese modellen begonnen kan worden. “Door het directe contact met duizenden autokopers zijn wij de ideale distributiepartner voor Chinese autofabrikanten”, aldus Cardoen. “Bovendien hoeft een Chinees automerk ook geen investeringen te doen in reclame of eigen showrooms.”

Op de vraag wie er naar zijn gevoel het meeste last hebben van een Cardoen-vestiging, zei de naamgever van het bedrijf dat dat vooral dealers van Koreaanse merken en van Fiat zijn.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Cardoen komt naar de Randstad | Automotive Online

Cardoen komt naar de Randstad

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dit zei Karel Cardoen vanochtend in Roosendaal, waar de eerste Nederlandse Cardoen-vestiging vorig jaar openging. Cardoen liet er vanochtend negen Chinese auto’s zien. Die staan de komende drie dagen in Roosendaal, zodat er een onderzoek kan worden gehouden naar de reacties van de showroombezoekers. “De resultaten daarvan zullen we aanwenden in de verdere onderhandelingen met de Chinese autoconstructeurs”, zegt Karel Cardoen.

Cardoen gaat er vanuit dat er in de loop van 2007 de distributie van enkele Chinese modellen begonnen kan worden. “Door het directe contact met duizenden autokopers zijn wij de ideale distributiepartner voor Chinese autofabrikanten”, aldus Cardoen. “Bovendien hoeft een Chinees automerk ook geen investeringen te doen in reclame of eigen showrooms.”

Op de vraag wie er naar zijn gevoel het meeste last hebben van een Cardoen-vestiging, zei de naamgever van het bedrijf dat dat vooral dealers van Koreaanse merken en van Fiat zijn.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.