Cardoen: half jaartje proberen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat is vandaag bekendgemaakt op een persconferentie van Cardoen. In België, waar Cardoen negen vestigingen heeft, bestaat al langer zo’n samenwerking met Bosch Car Service.

Op alle nieuwe auto’s biedt Cardoen twee jaar garantie zonder kilometerbeperking, op jong gebruikte auto’s is dat één jaar.

Vanaf 1 oktober is de Nederlandse Cardoen-vestiging geopend. In tegenstelling tot de Belgische vestigingen, is Cardoen in Roosendaal een franchisevestiging, onder leiding van Toin van de Mosselaar. Cardoen komt naar Nederland op zoek naar een grotere omzet. “We willen meer inkoopkracht hebben”, verklaart Karel Cardoen. “Daarbij is de aanwezigheid van Bosch Car Service in Nederland ook een reden om hier actief te worden. En bovendien, in Roosendaal en omgeving is Cardoen al bekend. We krijgen in onze vestigingen in de Belgische grensstreek vrijwel dagelijks Nederlanders in de showroom. Die willen graag een auto bij ons kopen, maar we raden het hen altijd af.”

Cardoen wil niets zeggen over de toekomstplannen van zijn bedrijf in Nederland. “We komen hier om te leren”, zegt hij. “We proberen het eerst een half jaar uit, daarna zien we verder.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Cardoen: half jaartje proberen | Automotive Online

Cardoen: half jaartje proberen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Dat is vandaag bekendgemaakt op een persconferentie van Cardoen. In België, waar Cardoen negen vestigingen heeft, bestaat al langer zo’n samenwerking met Bosch Car Service.

Op alle nieuwe auto’s biedt Cardoen twee jaar garantie zonder kilometerbeperking, op jong gebruikte auto’s is dat één jaar.

Vanaf 1 oktober is de Nederlandse Cardoen-vestiging geopend. In tegenstelling tot de Belgische vestigingen, is Cardoen in Roosendaal een franchisevestiging, onder leiding van Toin van de Mosselaar. Cardoen komt naar Nederland op zoek naar een grotere omzet. “We willen meer inkoopkracht hebben”, verklaart Karel Cardoen. “Daarbij is de aanwezigheid van Bosch Car Service in Nederland ook een reden om hier actief te worden. En bovendien, in Roosendaal en omgeving is Cardoen al bekend. We krijgen in onze vestigingen in de Belgische grensstreek vrijwel dagelijks Nederlanders in de showroom. Die willen graag een auto bij ons kopen, maar we raden het hen altijd af.”

Cardoen wil niets zeggen over de toekomstplannen van zijn bedrijf in Nederland. “We komen hier om te leren”, zegt hij. “We proberen het eerst een half jaar uit, daarna zien we verder.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.