Sluymer: giet journalisten vol

Redactie Redactie
• Laatste update:

Gáát Sluymer te ver? In een aantal quotes die wij bemachtigden scheldt hij er weliswaar lustig op los, maar erg hard zijn de beschuldigingen niet. Over een ex-medewerker van Mercedes schrijft hij: “Deze vleesgeworden golfkakker scoort weliswaar hoog op mijn lijstje van grootste pr-eikels, maar de grootste zak op pr-gebied komt later in dit boek aan de beurt. Hoe dan ook, hij had zwaar de pest in omdat ik niet al te positief had geschreven over een 300D, zo’n bouwvakkersbak met voetbalstadionstoelen.” En over een bekende autojournalist: “Hij was een uitmuntend schrijver, maar zoop zich voortdurend een stuk in z’n kraag, een eigenschap overigens die meer autoschrijvers er op na hielden. Ik heb heel wat collega’s stomlazarus om zien donderen. De managers van de afdelingen public relations maken zich daar niet druk over. PR bedrijven betekent simpelweg dat je publiciteit moet genereren en als drank daarbij kan helpen, dan giet je een journalist gewoon vol.”

Vermakelijke teksten, maar de vraag dient zich aan: heeft ‘Autojournalistiek, tijdverdrijf voor meningloze zakkenvullers’ substantie of wordt het veel geschreeuw en weinig wol? Sluymer belooft echte onthullingen. Wie er € 19,95 voor over heeft om dat zelf te controleren, spoede zich naar www.sluymer.nl.
Frank Jacobs

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Sluymer: giet journalisten vol | Automotive Online

Sluymer: giet journalisten vol

Redactie Redactie
• Laatste update:

Gáát Sluymer te ver? In een aantal quotes die wij bemachtigden scheldt hij er weliswaar lustig op los, maar erg hard zijn de beschuldigingen niet. Over een ex-medewerker van Mercedes schrijft hij: “Deze vleesgeworden golfkakker scoort weliswaar hoog op mijn lijstje van grootste pr-eikels, maar de grootste zak op pr-gebied komt later in dit boek aan de beurt. Hoe dan ook, hij had zwaar de pest in omdat ik niet al te positief had geschreven over een 300D, zo’n bouwvakkersbak met voetbalstadionstoelen.” En over een bekende autojournalist: “Hij was een uitmuntend schrijver, maar zoop zich voortdurend een stuk in z’n kraag, een eigenschap overigens die meer autoschrijvers er op na hielden. Ik heb heel wat collega’s stomlazarus om zien donderen. De managers van de afdelingen public relations maken zich daar niet druk over. PR bedrijven betekent simpelweg dat je publiciteit moet genereren en als drank daarbij kan helpen, dan giet je een journalist gewoon vol.”

Vermakelijke teksten, maar de vraag dient zich aan: heeft ‘Autojournalistiek, tijdverdrijf voor meningloze zakkenvullers’ substantie of wordt het veel geschreeuw en weinig wol? Sluymer belooft echte onthullingen. Wie er € 19,95 voor over heeft om dat zelf te controleren, spoede zich naar www.sluymer.nl.
Frank Jacobs

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.