Autotelegraaf start offensief

Redactie Redactie
• Laatste update:

nl) het beste aanbod heeft. Om de autobedrijven overstag te krijgen, is het Autotelegraaf Courant Plan ontwikkeld, dat de bedrijven moet helpen gebruikte auto’s te verkopen. “Uitgangspunt is dat incourante auto’s niet bestaan. Auto’s die moeilijk verkoopbaar blijken, gaan wij samen courant maken”, zegt Marianne Zwagerman (manager Marktteam Auto & Mobiliteit) in een interview met Automotive. De Autotelegraaf wil eind volgend jaar nummer één zijn in de combinatie krant-internet, aldus Zwagerman. “M’n kop eraf als dat niet lukt.”
Zie Automotive 16 (die a.s. donderdag verschijnt) voor het volledige interview.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Autotelegraaf start offensief | Automotive Online

Autotelegraaf start offensief

Redactie Redactie
• Laatste update:

nl) het beste aanbod heeft. Om de autobedrijven overstag te krijgen, is het Autotelegraaf Courant Plan ontwikkeld, dat de bedrijven moet helpen gebruikte auto’s te verkopen. “Uitgangspunt is dat incourante auto’s niet bestaan. Auto’s die moeilijk verkoopbaar blijken, gaan wij samen courant maken”, zegt Marianne Zwagerman (manager Marktteam Auto & Mobiliteit) in een interview met Automotive. De Autotelegraaf wil eind volgend jaar nummer één zijn in de combinatie krant-internet, aldus Zwagerman. “M’n kop eraf als dat niet lukt.”
Zie Automotive 16 (die a.s. donderdag verschijnt) voor het volledige interview.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.