ANWB: ‘Merkdealers kan je eigenlijk al uitsluiten’

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • B Noppen

    Tja niet naar de merkdealer ik vind het een lastig verhaal.Ging ooit met mijn Opel naar een niet merkdealer de motor hield in .Deze man is er een tijd aan bezig geweest en kreeg het niet opgelost.Daarna naar de dealer en opgelost.Met een Citroën hetzelfde lekkage konden ze niet vinden.De merkdealer binnen 10 minuten kende de auto van binnen en buiten.Bij Citroën krijg vooraf prijsopgave met beurt etc.Stuk gaat hij nooit gelukkig.Heb wel altijd argwaan waar ik ook ga.

  • Spakman

    Vergeet alleen te melden dat universeel 3 tot 6 maanden garantie geeft en een merkdealer 2 jaar en dat bij een merkdealer je ook betaald voor volledig gespecialiseerd personeel naar het merk die continue getraind hierop worden en daar betaal je ook voor, Voor mensen die verstand hebben van het merk . En waar denk je dat de universele garage de auto naar toe brengt als hij er niet uit komt? Juist. De merkdealer.

ANWB: ‘Merkdealers kan je eigenlijk al uitsluiten’ | Automotive Online

ANWB: ‘Merkdealers kan je eigenlijk al uitsluiten’

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • B Noppen

    Tja niet naar de merkdealer ik vind het een lastig verhaal.Ging ooit met mijn Opel naar een niet merkdealer de motor hield in .Deze man is er een tijd aan bezig geweest en kreeg het niet opgelost.Daarna naar de dealer en opgelost.Met een Citroën hetzelfde lekkage konden ze niet vinden.De merkdealer binnen 10 minuten kende de auto van binnen en buiten.Bij Citroën krijg vooraf prijsopgave met beurt etc.Stuk gaat hij nooit gelukkig.Heb wel altijd argwaan waar ik ook ga.

  • Spakman

    Vergeet alleen te melden dat universeel 3 tot 6 maanden garantie geeft en een merkdealer 2 jaar en dat bij een merkdealer je ook betaald voor volledig gespecialiseerd personeel naar het merk die continue getraind hierop worden en daar betaal je ook voor, Voor mensen die verstand hebben van het merk . En waar denk je dat de universele garage de auto naar toe brengt als hij er niet uit komt? Juist. De merkdealer.