Elon Musk van Tesla geeft af op Henrik Fisker

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jan Rooderkerk

    Er zijn nu 2.400 Fiskers gebouwd. De Tesla Model S is zeker interessant, maar Elon Musk moet z’n woorden nog waarmaken en het blijft een auto waar je niets meer aan hebt als de accu’s leeg zijn. Een range extender geeft je simpelweg de vrijheid die je wenst.

  • Aart van der Haagen

    Op een aantal punten heeft Elon Musk best gelijk, maar zoals Jan Rooderkerk al aangeeft gaat hij wel erg makkelijk voorbij aan de nadelen van een volelektrische auto. Het meest ergerlijke vind ik echter dat Musk niet het fatsoen kan opbrengen uit te gaan van zijn eigen kracht. De concurrent neersabelen is wel erg makkelijk en goedkoop.

  • erik kuperus

    aan een benzinemotor zonder benzine heb je ook niet veel…

  • Chris Gijzen

    Uitgaande van het grootste accu-pakket Model S is de actieradius geen knelpunt meer voor de gemiddelde Nederlander.

    Ik ben benieuwd hoe de Model S het gaat doen!

Elon Musk van Tesla geeft af op Henrik Fisker | Automotive Online

Elon Musk van Tesla geeft af op Henrik Fisker

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jan Rooderkerk

    Er zijn nu 2.400 Fiskers gebouwd. De Tesla Model S is zeker interessant, maar Elon Musk moet z’n woorden nog waarmaken en het blijft een auto waar je niets meer aan hebt als de accu’s leeg zijn. Een range extender geeft je simpelweg de vrijheid die je wenst.

  • Aart van der Haagen

    Op een aantal punten heeft Elon Musk best gelijk, maar zoals Jan Rooderkerk al aangeeft gaat hij wel erg makkelijk voorbij aan de nadelen van een volelektrische auto. Het meest ergerlijke vind ik echter dat Musk niet het fatsoen kan opbrengen uit te gaan van zijn eigen kracht. De concurrent neersabelen is wel erg makkelijk en goedkoop.

  • erik kuperus

    aan een benzinemotor zonder benzine heb je ook niet veel…

  • Chris Gijzen

    Uitgaande van het grootste accu-pakket Model S is de actieradius geen knelpunt meer voor de gemiddelde Nederlander.

    Ik ben benieuwd hoe de Model S het gaat doen!