Social media onmisbaar in het moderne autobedrijf

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Niels de Gruijter

    Helemaal mee eens. Social Media is de manier om op een kosten efficiente en -effectieve manier met de prospect/klant te communiceren en ze naar de showroom te bewegen. Moderne bedrijven die continuiteit / groei nastreven kunnen niet anders!
    grt Niels de Gruijter
    http://www.TOUTmotive.nl

  • Simon Kopinsky

    Inderdaad is Social Media de moderne manier van mond op mond reclame.

    Nog sterker dan mond op mond reclame is transparantie en interactie!

    Bij het juiste gebruik en een adequate reactie op vragen, opmerkingen of klachten is het een zeer sterk medium om je als dealer te onderschijden!

    Waar zou jij je auto kopen? bij de dealer die zo “hard schreeuwd” dat ze de goedkoopste zijn of bij de dealer die bekend staat niet teveel te vragen maar ook bekend staat voor de service en klantentevredenheid?

  • Frans de Hoyer

    Social Media toepassen is alleen mogelijk als je het combineert met de huidige media. Daarnaast is het uitermate belangrijk om de verschillende profielen zo optimaal mogelijk in te vullen. Gebruik maken van de mogelijkheden is van groot belang om er maximaal rendement uit te halen.
    Helaas zien we bij veel bedrijven dat er wel iest is ingevuld en dat is jammer. Je zet ook geen halve advertentie. Duidelijk kiezen welk soort je gaat gebruiken. Zo kun je denken aan Twitter Facebook en LinkedIn. Uiteraard aan elkara gekoppeld voor maximaal rendement. Het soort communicatie is anders dan bij de huidige communicatie. Ook daar zien we dat bedrijven de gebruikte voorraad melden of speciale acties. Als dat het enige is waar je over communiceert dan zal Social Media niet werken. Het gaat om geven en nog eens geven. Uiteraard een keertje reclame is niet erg maar daar hebben we de huidige media voor. fijne dag gewenst.
    Frans de Hoyer http://www.gwmanagement.nl

  • sjef kleyweg

    Simon, je schreewd hard om je te onderschijden, of am I talking rubbish?
    Hoe serieus ben jij?

  • Annemieke Perk

    Social Media is de manier om de goede van de slechte te onderscheiden.

Social media onmisbaar in het moderne autobedrijf | Automotive Online

Social media onmisbaar in het moderne autobedrijf

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Niels de Gruijter

    Helemaal mee eens. Social Media is de manier om op een kosten efficiente en -effectieve manier met de prospect/klant te communiceren en ze naar de showroom te bewegen. Moderne bedrijven die continuiteit / groei nastreven kunnen niet anders!
    grt Niels de Gruijter
    http://www.TOUTmotive.nl

  • Simon Kopinsky

    Inderdaad is Social Media de moderne manier van mond op mond reclame.

    Nog sterker dan mond op mond reclame is transparantie en interactie!

    Bij het juiste gebruik en een adequate reactie op vragen, opmerkingen of klachten is het een zeer sterk medium om je als dealer te onderschijden!

    Waar zou jij je auto kopen? bij de dealer die zo “hard schreeuwd” dat ze de goedkoopste zijn of bij de dealer die bekend staat niet teveel te vragen maar ook bekend staat voor de service en klantentevredenheid?

  • Frans de Hoyer

    Social Media toepassen is alleen mogelijk als je het combineert met de huidige media. Daarnaast is het uitermate belangrijk om de verschillende profielen zo optimaal mogelijk in te vullen. Gebruik maken van de mogelijkheden is van groot belang om er maximaal rendement uit te halen.
    Helaas zien we bij veel bedrijven dat er wel iest is ingevuld en dat is jammer. Je zet ook geen halve advertentie. Duidelijk kiezen welk soort je gaat gebruiken. Zo kun je denken aan Twitter Facebook en LinkedIn. Uiteraard aan elkara gekoppeld voor maximaal rendement. Het soort communicatie is anders dan bij de huidige communicatie. Ook daar zien we dat bedrijven de gebruikte voorraad melden of speciale acties. Als dat het enige is waar je over communiceert dan zal Social Media niet werken. Het gaat om geven en nog eens geven. Uiteraard een keertje reclame is niet erg maar daar hebben we de huidige media voor. fijne dag gewenst.
    Frans de Hoyer http://www.gwmanagement.nl

  • sjef kleyweg

    Simon, je schreewd hard om je te onderschijden, of am I talking rubbish?
    Hoe serieus ben jij?

  • Annemieke Perk

    Social Media is de manier om de goede van de slechte te onderscheiden.