Is het niet tijd om de consument serieus te nemen?

Waarom besteden we zoveel tijd en aandacht aan een fysieke winkel, terwijl we de online shopper lijken te negeren? Het maken van de shift van een traditioneel (fysiek) autobedrijf naar het bouwen van een online en ‘social’ ervaring voor klanten is cruciaal voor autobedrijven om te overleven. Dat betogen Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm van Webuildretail in hun tweede whitepaper.

ernst gleijm vincent jorritsma

Dit is Whitepaper 2/3 van Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm.

 

Zelf een whitepaper plaatsen?

We stellen Automotive graag beschikbaar aan bedrijven die de autobranche van kennis willen voorzien via een whitepaper. Voor deze papers geldt dat ze niet wervend, maar informatief zijn. Meer informatie? Mail dan met Bart Kuijpers.

{jcomments off}

Is het niet tijd om de consument serieus te nemen? | Automotive Online

Is het niet tijd om de consument serieus te nemen?

Waarom besteden we zoveel tijd en aandacht aan een fysieke winkel, terwijl we de online shopper lijken te negeren? Het maken van de shift van een traditioneel (fysiek) autobedrijf naar het bouwen van een online en ‘social’ ervaring voor klanten is cruciaal voor autobedrijven om te overleven. Dat betogen Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm van Webuildretail in hun tweede whitepaper.

ernst gleijm vincent jorritsma

Dit is Whitepaper 2/3 van Vincent Jorritsma en Ernst Gleijm.

 

Zelf een whitepaper plaatsen?

We stellen Automotive graag beschikbaar aan bedrijven die de autobranche van kennis willen voorzien via een whitepaper. Voor deze papers geldt dat ze niet wervend, maar informatief zijn. Meer informatie? Mail dan met Bart Kuijpers.

{jcomments off}