DCDW-onderzoek naar leadopvolging door dealers

Volgens automotive marketingbureau DCDW richt de gemiddelde autoverkoper zich liever op showroombezoekers dan op online klanten. (Foto: Shutterstock)

Volgens het automotive marketingbureau richt de gemiddelde autoverkoper zich liever op een showroombezoeker.

De verkopen van nieuwe personenauto’s dalen en dat hebben dealerbedrijven voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten. Dat blijkt uit een onderzoek van automotive marketingbureau DCDW naar de opvolging van online leads bij dealers.

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.

DCDW-onderzoek naar leadopvolging door dealers | Automotive Online

DCDW-onderzoek naar leadopvolging door dealers

Volgens automotive marketingbureau DCDW richt de gemiddelde autoverkoper zich liever op showroombezoekers dan op online klanten. (Foto: Shutterstock)

Volgens het automotive marketingbureau richt de gemiddelde autoverkoper zich liever op een showroombezoeker.

De verkopen van nieuwe personenauto’s dalen en dat hebben dealerbedrijven voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten. Dat blijkt uit een onderzoek van automotive marketingbureau DCDW naar de opvolging van online leads bij dealers.

Download

Om het gerelateerde document te kunnen downloaden dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.