Motorhuis opent geveldiscussie

Redactie Redactie
• Laatste update:

De vraag is echter: wat komt er op de gevel te staan? Als het aan Markeur ligt, staat er straks groot Het Motorhuis op de gevel, met daarbij de logo’s van de merken die er verkocht worden. Dit lijkt een logische oplossing, want Het Motorhuis heeft in West-Nederland negentien panden en per pand kan het merkenpalet verschillen. Dus wil het bedrijf op ieder pand zijn eigen naam duidelijk in beeld brengen – en daarnaast aangeven welke merken er worden verkocht.

Laman zei in Pijnacker dat hij op de gevel van de Motorhuis-vestiging in Leiden bij wijze van proef een tijdelijke gevelsignalering heeft laten aanbrengen, waarin verschillende merken – Opel, Citroën, Saab en Chevrolet – een plaatsje hebben gekregen. Hij riep alle betrokkenen op om de komende week langs de vestiging in Leiden te rijden, “foto’s te maken, je niet op te winden en mee te denken hoe we op de juiste wijze met dit fenomeen om kunnen gaan”. Onder de genodigden bevonden zich de importeurs van Opel, Citroën en Daewoo.

Zie verder (ook voor de foto) Automotive 24, die 22 december verschijnt.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.