Steegro Banden 50 jaar: ‘Liever minder winst en tevreden klanten, dan meer winst en mopperende klanten’

Jubileum • Als local hero is het juist persoonlijk contact dat tot succes leidt, stelt het jubilerende bedrijf.
Robert L. Smid Robert L. Smid
• Laatste update:
Vader Ariën Groenewegen (links) en zoon Dyon Groenewegen (rechts) voor het bedrijf (Foto: Steegro)

Steegro Banden bestaat vijftig jaar. Het bedrijf in Den Hoorn heeft plannen voor de komende vijftig jaar, en wil graag uitbreiden.

Eerst wil het bedrijf zijn jubileum vieren met zijn klanten en daarom biedt het volgende maand kortingsacties en cadeaus op onder andere winterbanden en uitlijningen.

“We hebben veel klanten die volgende maand de winterwissel doen, terwijl ze nu op vakantie zijn”, zegt Petra Harteveld, die als dochter van oprichter Arie Groenewegen is opgegroeid in het bedrijf en daar nu een administratieve functie vervult.

Zij ziet graag dat het bedrijf als local hero door blijft gaan. Weliswaar staat groei op het verlanglijstje, het mag niet ten koste gaan van de klantrelatie- en binding. “Liever minder winst en een tevreden klant, dan meer winst en mopperende klanten”, aldus Harteveld.

Lees het complete verhaal op bandenportaal.

Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.

Meer lezen over Steegro

Steegro Banden 50 jaar: ‘Liever minder winst en tevreden klanten, dan meer winst en mopperende klanten’ | Automotive Online

Steegro Banden 50 jaar: ‘Liever minder winst en tevreden klanten, dan meer winst en mopperende klanten’

Jubileum • Als local hero is het juist persoonlijk contact dat tot succes leidt, stelt het jubilerende bedrijf.
Robert L. Smid Robert L. Smid
• Laatste update:
Vader Ariën Groenewegen (links) en zoon Dyon Groenewegen (rechts) voor het bedrijf (Foto: Steegro)

Steegro Banden bestaat vijftig jaar. Het bedrijf in Den Hoorn heeft plannen voor de komende vijftig jaar, en wil graag uitbreiden.

Eerst wil het bedrijf zijn jubileum vieren met zijn klanten en daarom biedt het volgende maand kortingsacties en cadeaus op onder andere winterbanden en uitlijningen.

“We hebben veel klanten die volgende maand de winterwissel doen, terwijl ze nu op vakantie zijn”, zegt Petra Harteveld, die als dochter van oprichter Arie Groenewegen is opgegroeid in het bedrijf en daar nu een administratieve functie vervult.

Zij ziet graag dat het bedrijf als local hero door blijft gaan. Weliswaar staat groei op het verlanglijstje, het mag niet ten koste gaan van de klantrelatie- en binding. “Liever minder winst en een tevreden klant, dan meer winst en mopperende klanten”, aldus Harteveld.

Lees het complete verhaal op bandenportaal.

Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.

Meer lezen over Steegro