VZR pleit voor hogere kilometervergoeding zakelijk gebruik privéauto

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
VZR: Zakelijk rijder de klos na verkiezingen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Jelle Bruyn

    Natuurlijk is dit een goed initiatief! 14 Jaar geen indexering toepassen??!! Alles wordt immers duurder. Het is volledig legitiem dat er jaarlijks gekeken wordt of er sprake is van prijsstijgingen die bijstelling rechtvaardigen. Categoriseren/maximeren ten aanzien van het gebruikte voertuig in relatie tot bepaalde functies/groepen lijkt me daarbij billijk. Ter vergelijk, binnen bedrijven waarbij lease auto’s ter beschikking gesteld worden is het ook gebruikelijk deze op functie/niveau te categoriseren.

VZR pleit voor hogere kilometervergoeding zakelijk gebruik privéauto | Automotive Online

VZR pleit voor hogere kilometervergoeding zakelijk gebruik privéauto

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
VZR: Zakelijk rijder de klos na verkiezingen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Jelle Bruyn

    Natuurlijk is dit een goed initiatief! 14 Jaar geen indexering toepassen??!! Alles wordt immers duurder. Het is volledig legitiem dat er jaarlijks gekeken wordt of er sprake is van prijsstijgingen die bijstelling rechtvaardigen. Categoriseren/maximeren ten aanzien van het gebruikte voertuig in relatie tot bepaalde functies/groepen lijkt me daarbij billijk. Ter vergelijk, binnen bedrijven waarbij lease auto’s ter beschikking gesteld worden is het ook gebruikelijk deze op functie/niveau te categoriseren.