Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Kees van de Berg

    Grappig dat de definitie van een oldtimer volgens de FIVA een minimaal 30 jaar oud voertuig is, en volgens de Nederlandse Belastingdienst minimaal 40 jaar. Zou dit met geld te maken kunnen hebben?

  • Automobielmanagement.nl > Toename aantal oldtimers in Nederland

    […] Lees ook: Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg […]

  • Jelle Bruyn

    Het feestje van de oldtimer is, er af en toe in rijden. Dat moet gewoon kunnen en vooral zo blijven.
    Het klimaatkartel jaagt maar door en nu dit weer!!! Ga alstublieft eens kijken in de gebieden waar wij onze auto´s, die niet meer aan onze `fraaie` milieu eisen voldoen exporteren. Daar gaan ze, zolang ze nog vooruit gaan, al dan niet rokend als een oude olietanker namelijk nog jaren uitstoot veroorzaken en dan écht niet anders dan wanneer ze hier blijven.
    Als je, vooropgesteld dat er (überhaupt, sorry vast een boreale opmerking vrees ik) een klimaatprobleem is en je daar wat aan wil doen, moet je eenvoudig weg deze auto’s opruimen, de schredder in!! Sorry voor het feit dat het uw eigendom is maar ja, alles om het klimaat te redden. Oeps dat gaat te ver, dan verdienen we daar niet veel meer aan. Uitvoeren van deze auto’s brengt geld in het laatje. Het is echter wel zoiets als, uit het oog uit het hart of, als je ze niet meer ziet dan zijn ze er niet meer. Wat een kul allemaal!!! Stop deze onzin en terug naar de orde van de dag.

Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg | Automotive Online

Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Kees van de Berg

    Grappig dat de definitie van een oldtimer volgens de FIVA een minimaal 30 jaar oud voertuig is, en volgens de Nederlandse Belastingdienst minimaal 40 jaar. Zou dit met geld te maken kunnen hebben?

  • Automobielmanagement.nl > Toename aantal oldtimers in Nederland

    […] Lees ook: Onzekere toekomst voor gebruik oldtimer openbare weg […]

  • Jelle Bruyn

    Het feestje van de oldtimer is, er af en toe in rijden. Dat moet gewoon kunnen en vooral zo blijven.
    Het klimaatkartel jaagt maar door en nu dit weer!!! Ga alstublieft eens kijken in de gebieden waar wij onze auto´s, die niet meer aan onze `fraaie` milieu eisen voldoen exporteren. Daar gaan ze, zolang ze nog vooruit gaan, al dan niet rokend als een oude olietanker namelijk nog jaren uitstoot veroorzaken en dan écht niet anders dan wanneer ze hier blijven.
    Als je, vooropgesteld dat er (überhaupt, sorry vast een boreale opmerking vrees ik) een klimaatprobleem is en je daar wat aan wil doen, moet je eenvoudig weg deze auto’s opruimen, de schredder in!! Sorry voor het feit dat het uw eigendom is maar ja, alles om het klimaat te redden. Oeps dat gaat te ver, dan verdienen we daar niet veel meer aan. Uitvoeren van deze auto’s brengt geld in het laatje. Het is echter wel zoiets als, uit het oog uit het hart of, als je ze niet meer ziet dan zijn ze er niet meer. Wat een kul allemaal!!! Stop deze onzin en terug naar de orde van de dag.