Toralt Deinum: Volvo tussen wal en schip

Steven Don Steven Don
Toralt Deinum

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    De Chinese helden met het communistische geld werden binnengehaald. De trouwe Volvo rijders in shock. Gelukkig was daar de lieve uitziende meneer Geely die ons geruststelde dat er niets zou veranderen.
    Twee maanden later de totale ontwikkelings afdelening naar China. Ik heb daarna meteen mijn V70 verkocht, omdat bij de overname van Ford meteen de prijzen van de onderdelen werden verdubbeld zag ik de bui al hangen met die onbetrouwbare Chinees die ik echtwaar de kans had gegeven. Met mijn Volvo reed ik 60.000 km per jaar. Het was een niet te stoppen stoomtrein en dat heerlijke 5 cilinder geroffel uit mijn onverwoestbare echt ijzeren uitlaat ach die tijd is voorbij.
    Nu moeten er van Geely goedkoper onderdelen gebruikt worden made in China. Denken ze daar nou echt dat ik 50.000 Euro ga uitgeven voor een Chinese auto?! Droom rustig verder. Volvo de auto voor het museum.