RAI neemt besluit over AutoRAI 2013

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Gerard

    Iimporteurs en aanhang hebben wel iets anders aan hun hoofd. Denk aan een krachtig marketingplan.

  • Simon kopinsky

    Misschien handig om met het economisch klimaat mee te gaan en de autorai anders aan te pakken.
    Minder op uitstraling maar wel meer op efficiency.
    Kleinere stands met de nieuwere modellen en in de grotere hallen outlets van vooraden waar importeurs / dealers vanaf moeten i.v.m. Voorregistraties en / of emissieeisen.
    Zorg voor een markt waar centraal in voorzien kan worden.

  • Akse Automotive Advies

    Wellicht terug in de tijd dat de AutoRai een sales-event was en hoge bezoekersaantallen (kopers) trok.