Johan Lamsma directeur marketing bij ICLH

Maarten Bokslag Maarten Bokslag

Dit meldt ICLH aan Automotive.

Lamsma heeft in het verleden jarenlang in de sector gewerkt, als marketing manager bij Business Lease en Athlon Car Lease, waar hij opviel met creatieve campagnes. De afgelopen acht jaar was hij actief bij Kenneth Smit Training, maar nu is hij weer terug in de leasewereld. “Wij zijn blij dat we een professional hebben gevonden die de sector goed kent”, stelt Armand van Veen, sinds januari dit jaar ceo van ICLH.Ons zusterblad Fleet&Mobility interviewde Armand van Veen over de strategie van ICHL. Lees dit interview hier.

Van Veen maakte recent bekend dat ICLH, dat op het moment zeven labels beheert, terug wil naar drie labels. Naar verwachting wordt komende zomer bekend gemaakt welke drie labels dat zijn. Johan Lamsma zal als directeur marketing een belangrijke rol spelen bij het profileren van de drie nieuwe labels.

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.