Brexit zou Duitse auto-industrie zwaar treffen

Steven Don Steven Don
Brexit zou Duitse auto-industrie zwaar treffen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Becker

    Mooie kansen voor Honda (Swindon) en Nissan (Sunderland) om de binnenlandse afzet in de UK flink te vergroten.

  • Becker

    Mooie kansen voor Honda (Swindon) en Nissan (Sunderland) om de binnenlandse afzet in de UK flink te vergroten.

  • Pieter

    Voor het straatbeeld ook geen ramp wanneer de huidige Ka en Fiësta verdwijnen. Frivolere- en kwalitatief minstens zo goede alternatieven genoeg.

  • Peter

    Weer zo’n bericht van onheilsprofeten:

    Premium, een engelse uitdrukking made in Germany. Brexit hin oder her, maar voor veel Duitse producten hebben Swindon en Sunderland helemaal geen alternatieven. En Land Rover / Jaguar zetten in op productie in Slowakije en komen daarmee ook van buiten de UK.

    Ook bij een Brexit zullen de Britten de kanaaltunnel niet dempen en alle veerboten laten zinken. Effecten rondom de ontwikkeling van EFTA (European Free Trade Assocition) en EEA (Europen Economic Area) zijn nog niet bekend.

    Er moet nog heel wat water door het kanaal vloeien voordat de stroom Duitse producten naar het Verenigde Koninkrijk, waarvan het nog maar de vraag of het verenigd blijft na een Brexit, opdroogt.

    Kortom, te veel onzekerheden voor het schetsen van een dergelijk doemscenario.

    En neen, ik behoor niet tot het Bremain kamp.

Brexit zou Duitse auto-industrie zwaar treffen | Automotive Online

Brexit zou Duitse auto-industrie zwaar treffen

Martijn Roede Martijn Roede
Brexit zou Duitse auto-industrie zwaar treffen

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Becker

    Mooie kansen voor Honda (Swindon) en Nissan (Sunderland) om de binnenlandse afzet in de UK flink te vergroten.

  • Becker

    Mooie kansen voor Honda (Swindon) en Nissan (Sunderland) om de binnenlandse afzet in de UK flink te vergroten.

  • Pieter

    Voor het straatbeeld ook geen ramp wanneer de huidige Ka en Fiësta verdwijnen. Frivolere- en kwalitatief minstens zo goede alternatieven genoeg.

  • Peter

    Weer zo’n bericht van onheilsprofeten:

    Premium, een engelse uitdrukking made in Germany. Brexit hin oder her, maar voor veel Duitse producten hebben Swindon en Sunderland helemaal geen alternatieven. En Land Rover / Jaguar zetten in op productie in Slowakije en komen daarmee ook van buiten de UK.

    Ook bij een Brexit zullen de Britten de kanaaltunnel niet dempen en alle veerboten laten zinken. Effecten rondom de ontwikkeling van EFTA (European Free Trade Assocition) en EEA (Europen Economic Area) zijn nog niet bekend.

    Er moet nog heel wat water door het kanaal vloeien voordat de stroom Duitse producten naar het Verenigde Koninkrijk, waarvan het nog maar de vraag of het verenigd blijft na een Brexit, opdroogt.

    Kortom, te veel onzekerheden voor het schetsen van een dergelijk doemscenario.

    En neen, ik behoor niet tot het Bremain kamp.