CEO GM wil nog niet dood gevonden worden in Prius
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Toyota is tenminste eerlijk over hun hybride, die rijdt electrisch, benzine of beiden. De Volt/Ampera zou alleen electrisch rijden en de benzinemotor zou alleen bijladen…nu blijkt hij toch de wielen aan te drijven…
Jezelf profileren door de concurrent af te kraken is altijd een teken van zwakte. Toyota is al jaren succesvol in die markt, GM heeft alleen nog maar het EV1 fiasco laten zien.
De laatste opmerking zou hem zelf goed uitkomen. Zal wel vinden dat ie te weinig verdiend, en dat is dan terecht met zulke opmerkingen
Interessant. Wat deden die brilliante veelverdieners vlak voor dat GM de fles op ging? Bonussen plus salarissen boven de 2 MUSD gewoon afschaffen. Aan alles went men dus ook aan normalere salarissen.
Ik ben ook niet zo’n fan van de Prius, maar technisch is het allemaal geweldig goed. GM is een bedrijf dat zelf 10 jaar achter de feiten aanloopt en een hopeloze historie van mismanagement heeft. Bedenk zelf eens wat, zou ik zeggen. Toyota afkraken is niet zo sterk. Dom!
Beginnen ze nu alweer arrogant te worden? Ze kunnen nog zoveel leren van die Aziaten! Billey