Opschakelen | Patrick van Delzen

Redactie Redactie

Jullie zijn sinds dit jaar niet langer Bosch Car Service maar Profile Car & Tyrecenter. Hoe komt dat zo?

Het bedrijf is begin dit jaar door de familie Kersten gekocht van de eigenaar van Park Honingen, Aad van den Oever. Bij Kersten waren ze al lid van Profile en toen de kans zich hier (in Kralingen, red.) voordeed om aan te sluiten, is daarvoor gekozen. Om de naam kort en krachtig te houden, heten we nu Profile 010.

Wat is er zoal veranderd? 

Voor de klanten niet zoveel. We waren altijd al een flexibel bedrijf: alles wat beweegt is welkom. Pas hebben we een caravan helemaal gecheckt. Wel doen we uiteraard nu meer banden, dat is toch waar Profile bekend van is.

Jij was voorheen werkplaatschef, nu ben je bedrijfsleider. Is er veel voor je veranderd?

Ook in de oude setting was ik verantwoordelijk voor het technische deel en Mona van Dongen voor de receptie. Nu heb ik er wat taken bijgekregen, maar omdat ik nu zelf verantwoordelijk ben is het werk wel een stuk leuker geworden. Ik ben van nature vriendelijk en wil dat wij dat als bedrijf ook zijn. In samenspraak met de klant willen we graag wat langer open blijven. En als we voor een apk’tje toch moeten repareren en vervangen, dan kijken we samen met de klant de auto na. Zo hoort het wat mij betreft.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Opschakelen | Patrick van Delzen | Automotive Online

Opschakelen | Patrick van Delzen

Redactie Redactie

Jullie zijn sinds dit jaar niet langer Bosch Car Service maar Profile Car & Tyrecenter. Hoe komt dat zo?

Het bedrijf is begin dit jaar door de familie Kersten gekocht van de eigenaar van Park Honingen, Aad van den Oever. Bij Kersten waren ze al lid van Profile en toen de kans zich hier (in Kralingen, red.) voordeed om aan te sluiten, is daarvoor gekozen. Om de naam kort en krachtig te houden, heten we nu Profile 010.

Wat is er zoal veranderd? 

Voor de klanten niet zoveel. We waren altijd al een flexibel bedrijf: alles wat beweegt is welkom. Pas hebben we een caravan helemaal gecheckt. Wel doen we uiteraard nu meer banden, dat is toch waar Profile bekend van is.

Jij was voorheen werkplaatschef, nu ben je bedrijfsleider. Is er veel voor je veranderd?

Ook in de oude setting was ik verantwoordelijk voor het technische deel en Mona van Dongen voor de receptie. Nu heb ik er wat taken bijgekregen, maar omdat ik nu zelf verantwoordelijk ben is het werk wel een stuk leuker geworden. Ik ben van nature vriendelijk en wil dat wij dat als bedrijf ook zijn. In samenspraak met de klant willen we graag wat langer open blijven. En als we voor een apk’tje toch moeten repareren en vervangen, dan kijken we samen met de klant de auto na. Zo hoort het wat mij betreft.

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.